https://keramatzade.com/

https://keramatzade.com

https://keramatzade.com/

https://keramatzade.com

عوامل موفقیت

14  عوامل موفقیت کلیدی کارآفرینی برای افزایش کسب و کار شما

 

اصطلاح "عوامل موفقیت" می تواند هر کسی را که گرسنه است، مشتاق کند تا بیشتر یاد بگیرد. در بازاریابی، این عوامل به عنوان مراحل پایه تعریف می شوند که شامل اجزای اصلی پیروزی هستند.

 

بازاریابی در مقابل فروش

بسیاری از کسب و کارها فرض می کنند که بازاریابی و فروش یکسان هستند، اما در واقع اینطورنیستند. بازاریابی در واقع شامل دو عنصر جداگانه است: تحقیق بازاریابی و استراتژی های بازاریابی .روش های بازاریابی منجر به فروش موفق می شود . فروش بدون تحقیقات بازاریابی و استراتژی های بازاریابی ممکن نیست به موفقیت مطلوب منجر شود. فروش همیشه نتیجه یک مفهوم بازاریابی با دقت استراتژیک است.


تعریف عوامل موفقیت

عوامل موفقیت کلیدی به عنوان برنامه ریزی اساسی، طراحی و اجرای شیوه ای که محصولات و خدمات برای مصرف کنندگان ارائه می شود تا به موفقیت در فروش منتهی شود، تعریف می شود.

به عنوان مثال، یک شرکت بزرگ ایالات متحده ممکن است برنامه ریزی، طراحی و پیاده سازی بعضی از استراتژی های بازاریابی مبتنی بر مطالعات جامع از بازار هدف بالقوه خود را. این مطالعات باید منجر به ایجاد استراتژی های بازاریابی شود که نیاز مصرف کنندگان در آن بازار را برآورده سازد. استراتژی های بازاریابی در اطراف محصولات و / یا خدمات طراحی شده اند تا بزرگترین واکنش مثبت از بازارهای هدف را ایجاد کنند. آنها بخشی از سبک کلی فروش هر کسب و کار می شوند، زیرا این امر به بهترین وجه به ارائه خدمات عمومی مربوط می شود.

 

عوامل موفقیت

شناسایی عوامل موفقیت کلیدی

هر کسب و کار، عوامل موفقیت خود را بسته به ماهیت محصولات و خدمات خود متفاوت می داند. ایده آل، عوامل موفقیت کلیدی در فروش در حال انجام است که درآمد کسب و کار سالم را حفظ می کند. آنها همچنین می توانند در زمینه تبلیغات موفق و تبلیغاتی آنلاین و در حوزه عمومی مشاهده شوند.

چیزهایی که برای کمک به شناسایی عوامل موفقیت کلیدی در نظر گرفته شده است عبارتند از: پاسخ مصرف کننده به تبلیغات ، حفظ مشتری، نمایشگاه های موفق نمایشگاه های تجاری و رسانه های اجتماعی "buzz".


هدف از عوامل موفقیت کلیدی

هدف از عوامل موفقیت کلیدی الهام بخشیدن به بازاریابی و فروش به وضعیت قوی تر کسب و کار از طریق مشوق ها است. محصولات و خدمات تجاری نباید بدون تکامل باقی بمانند. حفظ نظارت بر عوامل موفقیت کلیدی، صاحبان کسب و کار را قادر می سازد پتانسیل را در بازار هدف و همچنین در حوزه رقابت تجاری کسب کنند.


انواع عوامل موفقیت کلیدی

انواع مختلف عوامل کلیدی موفقیت برای برخی از کسب و کارها بیشتر از دیگران است. به عنوان مثال، یک عامل کلیدی موفقیت برای یک نمایندگی فروش موفق، ممکن است کمپین فروش ویژه ای باشد. اما این عامل اصلی موفقیت برای کسب و کارهایی که خدمات گرا هستند یا محصولاتی را ارائه می دهند که حاوی حاشیه ای برای تخفیف نیستند، مناسب نیست


ردیابی داده ها

ردیابی اطلاعات یک جنبه مهم جمع آوری اطلاعات اضافی است که باید اثبات قابل ملاحظه ای از موفقیت بازاریابی را تولید کند. این کمک می کند که استراتژی های بازاریابی را به نتایج بازاریابی موفقیت آمیز ارتباط دهد. ردیابی داده ها نیز به عنوان یک ابزار آموزش فروش مفید است زیرا به کارکنان فروش کمک می کند تکنیک های بازاریابی را که قوی ترین اثر را شناسایی می کنند شناسایی کنند.

به عنوان مثال، کسب و کارهایی که به رویدادهای انجمن تجاری متکی هستند تا محصولات یا خدمات خود را ارتقا دهند، ممکن است مایل به پیگیری کسب و کار جدید کسب شده از طریق مشارکت در رویداد باشند.

مهمترین و مهمترین عوامل موفقیت کلیدی که می تواند کارآفرین را به عنوان یک کارآفرین موفق تبدیل کند، عبارتند از:

 

  1. تمایل به اقدام

 این اولین و مهمترین عامل برای "بودن" و کارآفرینان فعلی است. همه عوامل دیگر کلید موفقیت کارآفرینی مهم نیست اگر فردی هستید که می ترسد اقدام واقعی کند. اقدامات چیزی است که شما را به موفقیت می انجامد. بدون اقدامات، نمیتوان انتظار داشت که صاحب کسب و کار موفق شوید. با عرض پوزش، این گفته واقعی است!

 

دانش کارآفرینی

 

  1. دانش کارآفرینی

 کارآفرینان افرادی هستند که باید درمورد مسائل مربوط به کسب و کار خاصی که کسب کرده اند اطلاعات بدست آورند. دانش شما انرژی بالقوه کسب و کار خود را افزایش می دهد و به میزان زیادی به موفقیت شرکت شما کمک خواهد کرد.


 

  1. خلاقیت کارآفرینی

اگر می خواهید به اندازه کافی منحصر به فرد و با قدرت بهبود مداوم در کسب و کار خود باشید، باید فرد خلاق باشید. خلاقیت انرژی بالقوه کسب و کار شما را افزایش می دهد و فرصت های زیادی را برای شرکت شما ایجاد می کند.


 

  1. مهارت های کارآفرینی

هر کارآفرین و هر کسب و کار نیاز به مهارت های مختلف کارآفرینی دارد که در بعضی موارد ممکن است برای موفقیت کسب و کار آنها بسیار مهم باشد. اگر دانش داشته باشید، اما مهارت هایی ندارید که می توانید تنها از طریق اجرای آنچه که آموخته اید، پوشش داده شود، نمی توانید انتظار داشته باشید که به موفقیت نزدیک شوید. همانطور که می بینید، اگر شما اقدامات را انجام دهید، آنچه را که آموخته اید انجام داده اید، مهارت می گیرید.


 

  1. هوش کارآفرینی

شما باید برای مدیریت تمام شرایط احتمالی هوشمند باشید و سخت ترین مشکلات را حل کنید که سازگارترین چیز در زندگی تجاری شما خواهد بود. اطلاعات شما باعث منحصر به فرد شدن شرکت شما می شود، زیرا این چیزی است که نمی تواند از دیگران کپی شود.


 

  1. صبر

شما باید صبور باشید و آماده باشید تا حتی اولین جنگ خود را از دست بدهید. این مهم است زیرا جنگ هنوز تمام نشده است. این تنها آغاز سفر شما به عنوان یک کارآفرین است. شما باید درک کنید که سفر کارآفرینی شما یک سفر آسان از A تا B نیست .

 

پایداری د راهداف

 

  1. پایداری

پایداری صرفا یک امتناع از دادن چیزی یا توانایی اقدامات خود در برابر احساسات شخصی شما است که شما برای این اعمال آماده نیستید. احساس و انگیزه نتیجه ای نداشت. این اقدام چیزی است که نتایجی را که می خواهید به دست آورید، تولید می کند. بنابراین، احساسات خود را که شما را به عقب میکشد، حذف کنید و با تمام قدرت در سفر خود ادامه دهید.


 

  1. توانایی

برای کار گروهی هیچکس نمیتواند چیزی به تنهایی به دست آورد، این نیز برای شما به عنوان یک کارآفرین درست است. تو "سوپرمن" نیستی به عنوان یک کارآفرین، شما باید یک بازیکن تیم برای خود و موفقیت کسب و کار شما باشد .


 

  1. ریسک گرفتن

اما محاسبه خطر . این واقعا یکی از مهمترین سوالات است: آیا کارآفرینان به اندازه کافی خطر را مصرف می کنند؟ بله، هر راه اندازی کسب و کار در برخی سطوح خطرناک است. با این حال، مهم تر این است که چگونه یک کارآفرین موفق در معرض خطر قرار می گیرد؟ کلمه محاسبه شده خطر مناسب ترین کلمه برای این ویژگی است. اگر می خواهید موفق شوید، باید از اصول مدیریت ریسک استفاده کنید.


 

  1. داشتن اعتماد به نفس

اعتماد به نفس یک عامل مهم و اصلی موفقیت برای کارآفرینان است. من فکر می کنم که هیچ کس به کارآفرین تبدیل نخواهد شد اگر او اعتماد به نفس خود را نداشته باشد، خصوصا در رابطه با شروع و مدیریت کسب و کار خود.


 

  1. تجربه

با داشتن تجربه کافی گاهی اوقات تجربه در یک رده نیست که به عنوان یک عامل مورد نیاز است، اما چیزی است که انرژی بالقوه کسب و کار شما را افزایش می دهد. به عنوان یک کارآفرین، شما باید تمام تجارب کنونی و قبلی خود را در کسب و کار که در حال ساخت است استخدام کنید.


 

  1. استعداد

استعداد چیزی است که در یک کارآفرین به دنیا آمده است. اما گاهی اوقات استعداد چیزی است که می تواند به راحتی با دانش و مهارت جایگزین شود.


  1. صداقت

در هر مورد مهم است. اما گاهی اوقات صادق بودن، واقعی بودن، می تواند بزرگترین دشمن یک کارآفرین در برخی شرایط پیچیده باشد.


 

  1. اطلاعات تماس

ارتباط بیشتر به معنی امکانات بیشتر برای ساختن یک کسب و کار موفق است .

شانس یک عامل روانشناختی است. برخی افراد می توانند بگویند که آنها خوش شانس نیستند. و در واقع برخی از افراد خوش شانس وجود دارد که فقط تصادفی محل مناسب را در زمان مناسب با ایده درست پیدا کردند. با این حال، این درصد کمی است و نمی تواند به عنوان یک عامل جدی برای موفقیت در نظر گرفته شود.

عوامل موفقیت کلیدی در این لیست با توجه به اهمیت آنها برای موفقیت شما به عنوان یک کارآفرین طبقه بندی می شوند. بنابراین، مهمترین عامل کلیدی موفقیت  در اینجا توانایی شما برای انجام اقدامات است.

چرا اقدام به عنوان یکی از عوامل موفقیت کلیدی مهمترین عامل است؟

اول، تمام عوامل موفقیت کلیدی که در اینجا بدون تمایل یا توانایی برای انجام اقدامات ذکر شده اند، نوعی پتانسیل برای شما هستند. بله، شما دانش یا مهارت دارید، اما اگر آنها را در کار روزانه خود اجرا نکنید، آنها تنها برای شما مفیدند.

انرژی جنبشی کسب و کار چیزی است که این کار را انجام می دهد. چیزی که نتایج شما را برای شرکت شما به ارمغان می آورد.

 

همه عوامل موفقیت کلیدی مهم هستند، اما هیچ کدام از این عوامل باعث نمی شود که شما یک کارآفرین واقعا موفق باشید اگر اقدام مناسب نداشته باشید. به عنوان مثال، دانش و خلاقیت نمی تواند به شما برای تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق،کمک کند  اگرکه اولین گام را برای شروع کسب و کار خود نداشته باشید.

من می دانم که بسیاری از مردم که دانش و خلاقیت دارند، ماهرانه و هوشمندانه هستند و پایدار و صبور هستند ... اما این افراد کارآفرین نیستند،

آنها برای برخی از شرکت های دیگر یا خدمات عمومی کار می کنند.

آنها کارآفرین نیستند، زیرا آنها کمبود دانش دارند و یا هوشمند نیستند.

آنها کارآفرین نیستند، زیرا ویژگی های دیگر موفقیت را ندارند.

آنها کارآفرین نیستند، زیرا گام اول، اقدام برای تبدیل شدن به یک کارآفرین نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.