آیا می دانستید که مواد شیمیایی آزاد شده در هنگام عشق ورزیدن، مشابه مواد شیمیایی آزاد شده که فرد از کوکائین استفاده می کند می باشد؟ احساساتی که ما را غرق می کند درست مثل یک دارو است. اکسیتوسین (مواد شیمیایی دلبستگی) و دوپامین (مواد شیمیایی حساس) از طریق انتقال دهنده های عصبی ما برای عشق جریان دارد و همان احساس فوق العاده است.
عشق و رابطه زناشویی ،هنری است که همه ما بیشتر از علم های دیگر دوست داریم. اما در واقع علم های زیادی وجود دارد که در حال سقوط هستند. اما عشق باقی مانده است. ما در ابتدای یک رابطه گرایش زیادی داریم، اما اغلب از قدرت بوسیدن غافل می شویم، زیرا ما به رابطه بلند مدت می پردازیم. اما این اشتباه است: زوجهای خوشبخت که سالها با هم در ارتباط بودند، هنوز به بوسیدن توجه دارند.
همانطور که رابطه زناشویی و رابطه جنسی و عشق ما در حال تکامل است، ما می توانیم بررسی های روانشناسی روابط انجام دهیم تا مطمئن شویم که روابط ما از طریق آن تغذیه می شود.
آیا شما قادر به گفتن نیازهای خود بدون ترس انتقاد و یا مسخره شدن توسط شریک زندگی خود می باشید؟ آیا برای شریک زندگیتان احترام قائل هستید ؟ پس تمام نیازهاتون را بدون کمی و کاستی با همسرتان در میان بگذارید.همه نیازها از جمله رابطه جنسی و..
در هیچ رابطه زناشویی تمام نیازهای ما برآورده نمی شود.اما همه ما می خواهیم که ازدواج و رابطه زناشویی بهتر داشته باشیم و در تمام روابط دنیا از دیگران بهتر باشیم و این احساس را داشته باشیم که نقش مهمی در زندگی دیگران داریم.
ازدواج شما باید نهایت روابط صمیمی شما باشد. بالاتر و فراتر از روابط شما با فرزندان، دوستان خود و همکاران باشد. ازدواج باید بندر اطمینان و پناهگاه امن شما باشد. اطمینان حاصل کنید که شما در فاکتور صمیمیت عاطفی رابطه زناشویی خود سرمایه گذاری کرده اید .
حتی اگر مدت زمان طولانی با هم بوده اید، سلامت روانشناسی روابط شما برای آینده مهم است . از برنامه های کوچک تا برنامه های بزرگ،که می خواهید در 10 سال پیش رو انجام دهید با همسرتان مطرح کنید. تصور کردن آینده رابطه زناشویی مشترک شما و همسرتان یک تمرین مهم است که از زمان حال به زمان اینده با همسرتان سفر می کنید.
6. فاصله احساسی در روانشناسی روابط
فاصله احساسی ممکن است در یک رابطه زناشویی رخ دهد و ممکن است موجب نگرانی باشد . فاکتورهایی مانند نوزاد جدید یا استرس در محل کار، رویدادهای عادی هستند که ممکن است به طور موقت باعث ایجاد اختلال احساسی در میان زوجین شود. این معمولا کوتاه مدت است و با گذشت زمان و سازگاری زوج کاهش می یابد. مهم است که در مورد آنچه که اتفاق می افتد با همسرتان صحبت کنید. هر دو می بینند که می توانید سوتفاهم ها را تحمل کنید و رشد کنید.
7. در روانشناسی روابط ،عشق در اقدامات وکارهای کوچک است
روانشناسان دریافته اند که اقدامات کوچک از عشق است که رابطه زناشویی و رابطه جنسی را پایدار و مستحکم می کند . وقتی همسرمان با کارش به ما می گوید من عاشق تو هستم. مانند قهوه داغ که صبح تا صبح کنار تخت قرار می گیرد، بدون نیاز به پرسیدن که می خواهید یا نه. این اقدامات کوچک به ما یادآوری می کند که می توانیم رابطه مان را بسازیم.امیدوارم همه شما عزیزان در رابطه زناشویی،موفق باشید.
احمدرضا کرامت
source : https://keramatzade.com/With-the-psychology-of-relationships-you-can-consider-marital-and-sexual-relationships
آیا می دانستید که مواد شیمیایی آزاد شده در هنگام عشق ورزیدن، مشابه مواد شیمیایی آزاد شده که فرد از کوکائین استفاده می کند می باشد؟ احساساتی که ما را غرق می کند درست مثل یک دارو است. اکسیتوسین (مواد شیمیایی دلبستگی) و دوپامین (مواد شیمیایی حساس) از طریق انتقال دهنده های عصبی ما برای عشق جریان دارد و همان احساس فوق العاده است.
عشق و رابطه زناشویی ،هنری است که همه ما بیشتر از علم های دیگر دوست داریم. اما در واقع علم های زیادی وجود دارد که در حال سقوط هستند. اما عشق باقی مانده است. ما در ابتدای یک رابطه گرایش زیادی داریم، اما اغلب از قدرت بوسیدن غافل می شویم، زیرا ما به رابطه بلند مدت می پردازیم. اما این اشتباه است: زوجهای خوشبخت که سالها با هم در ارتباط بودند، هنوز به بوسیدن توجه دارند.
همانطور که رابطه زناشویی و رابطه جنسی و عشق ما در حال تکامل است، ما می توانیم بررسی های روانشناسی روابط انجام دهیم تا مطمئن شویم که روابط ما از طریق آن تغذیه می شود.
آیا شما قادر به گفتن نیازهای خود بدون ترس انتقاد و یا مسخره شدن توسط شریک زندگی خود می باشید؟ آیا برای شریک زندگیتان احترام قائل هستید ؟ پس تمام نیازهاتون را بدون کمی و کاستی با همسرتان در میان بگذارید.همه نیازها از جمله رابطه جنسی و..
در هیچ رابطه زناشویی تمام نیازهای ما برآورده نمی شود.اما همه ما می خواهیم که ازدواج و رابطه زناشویی بهتر داشته باشیم و در تمام روابط دنیا از دیگران بهتر باشیم و این احساس را داشته باشیم که نقش مهمی در زندگی دیگران داریم.
ازدواج شما باید نهایت روابط صمیمی شما باشد. بالاتر و فراتر از روابط شما با فرزندان، دوستان خود و همکاران باشد. ازدواج باید بندر اطمینان و پناهگاه امن شما باشد. اطمینان حاصل کنید که شما در فاکتور صمیمیت عاطفی رابطه زناشویی خود سرمایه گذاری کرده اید .
حتی اگر مدت زمان طولانی با هم بوده اید، سلامت روانشناسی روابط شما برای آینده مهم است . از برنامه های کوچک تا برنامه های بزرگ،که می خواهید در 10 سال پیش رو انجام دهید با همسرتان مطرح کنید. تصور کردن آینده رابطه زناشویی مشترک شما و همسرتان یک تمرین مهم است که از زمان حال به زمان اینده با همسرتان سفر می کنید.
6. فاصله احساسی در روانشناسی روابط
فاصله احساسی ممکن است در یک رابطه زناشویی رخ دهد و ممکن است موجب نگرانی باشد . فاکتورهایی مانند نوزاد جدید یا استرس در محل کار، رویدادهای عادی هستند که ممکن است به طور موقت باعث ایجاد اختلال احساسی در میان زوجین شود. این معمولا کوتاه مدت است و با گذشت زمان و سازگاری زوج کاهش می یابد. مهم است که در مورد آنچه که اتفاق می افتد با همسرتان صحبت کنید. هر دو می بینند که می توانید سوتفاهم ها را تحمل کنید و رشد کنید.
7. در روانشناسی روابط ،عشق در اقدامات وکارهای کوچک است
روانشناسان دریافته اند که اقدامات کوچک از عشق است که رابطه زناشویی و رابطه جنسی را پایدار و مستحکم می کند . وقتی همسرمان با کارش به ما می گوید من عاشق تو هستم. مانند قهوه داغ که صبح تا صبح کنار تخت قرار می گیرد، بدون نیاز به پرسیدن که می خواهید یا نه. این اقدامات کوچک به ما یادآوری می کند که می توانیم رابطه مان را بسازیم.امیدوارم همه شما عزیزان در رابطه زناشویی،موفق باشید.
احمدرضا کرامت
source : https://keramatzade.com/With-the-psychology-of-relationships-you-can-consider-marital-and-sexual-relationships
آیا می دانستید که مواد شیمیایی آزاد شده در هنگام عشق ورزیدن، مشابه مواد شیمیایی آزاد شده که فرد از کوکائین استفاده می کند می باشد؟ احساساتی که ما را غرق می کند درست مثل یک دارو است. اکسیتوسین (مواد شیمیایی دلبستگی) و دوپامین (مواد شیمیایی حساس) از طریق انتقال دهنده های عصبی ما برای عشق جریان دارد و همان احساس فوق العاده است.
عشق و رابطه زناشویی ،هنری است که همه ما بیشتر از علم های دیگر دوست داریم. اما در واقع علم های زیادی وجود دارد که در حال سقوط هستند. اما عشق باقی مانده است. ما در ابتدای یک رابطه گرایش زیادی داریم، اما اغلب از قدرت بوسیدن غافل می شویم، زیرا ما به رابطه بلند مدت می پردازیم. اما این اشتباه است: زوجهای خوشبخت که سالها با هم در ارتباط بودند، هنوز به بوسیدن توجه دارند.
همانطور که رابطه زناشویی و رابطه جنسی و عشق ما در حال تکامل است، ما می توانیم بررسی های روانشناسی روابط انجام دهیم تا مطمئن شویم که روابط ما از طریق آن تغذیه می شود.
آیا شما قادر به گفتن نیازهای خود بدون ترس انتقاد و یا مسخره شدن توسط شریک زندگی خود می باشید؟ آیا برای شریک زندگیتان احترام قائل هستید ؟ پس تمام نیازهاتون را بدون کمی و کاستی با همسرتان در میان بگذارید.همه نیازها از جمله رابطه جنسی و..
در هیچ رابطه زناشویی تمام نیازهای ما برآورده نمی شود.اما همه ما می خواهیم که ازدواج و رابطه زناشویی بهتر داشته باشیم و در تمام روابط دنیا از دیگران بهتر باشیم و این احساس را داشته باشیم که نقش مهمی در زندگی دیگران داریم.
ازدواج شما باید نهایت روابط صمیمی شما باشد. بالاتر و فراتر از روابط شما با فرزندان، دوستان خود و همکاران باشد. ازدواج باید بندر اطمینان و پناهگاه امن شما باشد. اطمینان حاصل کنید که شما در فاکتور صمیمیت عاطفی رابطه زناشویی خود سرمایه گذاری کرده اید .
حتی اگر مدت زمان طولانی با هم بوده اید، سلامت روانشناسی روابط شما برای آینده مهم است . از برنامه های کوچک تا برنامه های بزرگ،که می خواهید در 10 سال پیش رو انجام دهید با همسرتان مطرح کنید. تصور کردن آینده رابطه زناشویی مشترک شما و همسرتان یک تمرین مهم است که از زمان حال به زمان اینده با همسرتان سفر می کنید.
6. فاصله احساسی در روانشناسی روابط
فاصله احساسی ممکن است در یک رابطه زناشویی رخ دهد و ممکن است موجب نگرانی باشد . فاکتورهایی مانند نوزاد جدید یا استرس در محل کار، رویدادهای عادی هستند که ممکن است به طور موقت باعث ایجاد اختلال احساسی در میان زوجین شود. این معمولا کوتاه مدت است و با گذشت زمان و سازگاری زوج کاهش می یابد. مهم است که در مورد آنچه که اتفاق می افتد با همسرتان صحبت کنید. هر دو می بینند که می توانید سوتفاهم ها را تحمل کنید و رشد کنید.
7. در روانشناسی روابط ،عشق در اقدامات وکارهای کوچک است
روانشناسان دریافته اند که اقدامات کوچک از عشق است که رابطه زناشویی و رابطه جنسی را پایدار و مستحکم می کند . وقتی همسرمان با کارش به ما می گوید من عاشق تو هستم. مانند قهوه داغ که صبح تا صبح کنار تخت قرار می گیرد، بدون نیاز به پرسیدن که می خواهید یا نه. این اقدامات کوچک به ما یادآوری می کند که می توانیم رابطه مان را بسازیم.امیدوارم همه شما عزیزان در رابطه زناشویی،موفق باشید.
احمدرضا کرامت
source : https://keramatzade.com/With-the-psychology-of-relationships-you-can-consider-marital-and-sexual-relationships
آیا می دانستید که مواد شیمیایی آزاد شده در هنگام عشق ورزیدن، مشابه مواد شیمیایی آزاد شده که فرد از کوکائین استفاده می کند می باشد؟ احساساتی که ما را غرق می کند درست مثل یک دارو است. اکسیتوسین (مواد شیمیایی دلبستگی) و دوپامین (مواد شیمیایی حساس) از طریق انتقال دهنده های عصبی ما برای عشق جریان دارد و همان احساس فوق العاده است.
عشق و رابطه زناشویی ،هنری است که همه ما بیشتر از علم های دیگر دوست داریم. اما در واقع علم های زیادی وجود دارد که در حال سقوط هستند. اما عشق باقی مانده است. ما در ابتدای یک رابطه گرایش زیادی داریم، اما اغلب از قدرت بوسیدن غافل می شویم، زیرا ما به رابطه بلند مدت می پردازیم. اما این اشتباه است: زوجهای خوشبخت که سالها با هم در ارتباط بودند، هنوز به بوسیدن توجه دارند.
همانطور که رابطه زناشویی و رابطه جنسی و عشق ما در حال تکامل است، ما می توانیم بررسی های روانشناسی روابط انجام دهیم تا مطمئن شویم که روابط ما از طریق آن تغذیه می شود.
آیا شما قادر به گفتن نیازهای خود بدون ترس انتقاد و یا مسخره شدن توسط شریک زندگی خود می باشید؟ آیا برای شریک زندگیتان احترام قائل هستید ؟ پس تمام نیازهاتون را بدون کمی و کاستی با همسرتان در میان بگذارید.همه نیازها از جمله رابطه جنسی و..
در هیچ رابطه زناشویی تمام نیازهای ما برآورده نمی شود.اما همه ما می خواهیم که ازدواج و رابطه زناشویی بهتر داشته باشیم و در تمام روابط دنیا از دیگران بهتر باشیم و این احساس را داشته باشیم که نقش مهمی در زندگی دیگران داریم.
ازدواج شما باید نهایت روابط صمیمی شما باشد. بالاتر و فراتر از روابط شما با فرزندان، دوستان خود و همکاران باشد. ازدواج باید بندر اطمینان و پناهگاه امن شما باشد. اطمینان حاصل کنید که شما در فاکتور صمیمیت عاطفی رابطه زناشویی خود سرمایه گذاری کرده اید .
حتی اگر مدت زمان طولانی با هم بوده اید، سلامت روانشناسی روابط شما برای آینده مهم است . از برنامه های کوچک تا برنامه های بزرگ،که می خواهید در 10 سال پیش رو انجام دهید با همسرتان مطرح کنید. تصور کردن آینده رابطه زناشویی مشترک شما و همسرتان یک تمرین مهم است که از زمان حال به زمان اینده با همسرتان سفر می کنید.
6. فاصله احساسی در روانشناسی روابط
فاصله احساسی ممکن است در یک رابطه زناشویی رخ دهد و ممکن است موجب نگرانی باشد . فاکتورهایی مانند نوزاد جدید یا استرس در محل کار، رویدادهای عادی هستند که ممکن است به طور موقت باعث ایجاد اختلال احساسی در میان زوجین شود. این معمولا کوتاه مدت است و با گذشت زمان و سازگاری زوج کاهش می یابد. مهم است که در مورد آنچه که اتفاق می افتد با همسرتان صحبت کنید. هر دو می بینند که می توانید سوتفاهم ها را تحمل کنید و رشد کنید.
7. در روانشناسی روابط ،عشق در اقدامات وکارهای کوچک است
روانشناسان دریافته اند که اقدامات کوچک از عشق است که رابطه زناشویی و رابطه جنسی را پایدار و مستحکم می کند . وقتی همسرمان با کارش به ما می گوید من عاشق تو هستم. مانند قهوه داغ که صبح تا صبح کنار تخت قرار می گیرد، بدون نیاز به پرسیدن که می خواهید یا نه. این اقدامات کوچک به ما یادآوری می کند که می توانیم رابطه مان را بسازیم.امیدوارم همه شما عزیزان در رابطه زناشویی،موفق باشید.
احمدرضا کرامت
source : https://keramatzade.com/With-the-psychology-of-relationships-you-can-consider-marital-and-sexual-relationships
برای انجام سرمایه گذاری موفقیت آمیز در دراز مدت، ضروری است که در رابطه با مشتریان خود کار کنید . و یکی از بهترین راه های انجام این کار، استفاده از اطلاعاتی است که از آنها دریافت می کنید! به همین دلیل است که امروز ما به شما آموزش خواهیم داد که چگونه یک پایگاه داده از مشتریان خود برای حفظ و افزایش فروش خود بسازید.
شما یاد خواهید گرفت که چه پایگاه داده ای ، چه نوع اطلاعاتی را که می توانید جمع آوری کنید و مزایایی که می تواند به کسب و کار شما منجر شود . ما همچنین به شما نحوه ایجاد یک پایگاه داده و بهترین شیوه ها را برای به دست آوردن بیشترین استفاده از آن نشان خواهیم داد. یادداشت بردار!
همانطور که توسط متخصصین بازاری توضیح داده شده است ، یک پایگاه داده مشتری مجموعه ای از اطلاعات برای هر مشتری است که مربوط به کسب و کار شما است. اما منظور ما از «مرتبط» چه چیزی است؟ «معنی» چیست؟این رابطه به ماهیت کسب و کار شما و نیازهای خاص شما وابسته است.
بنابراین، یک پایگاه داده مشتری می تواند شامل اطلاعات تماس (پست الکترونیکی، تلفن و غیره) به مشخصات و جزئیات مربوط به معاملات انجام شده باشد. نوع اطلاعاتی که شما از مشتریان خود درخواست می کنید همیشه بستگی به ابزار مورد استفاده برای کسب و کار شما و استراتژی های بازاریابی شما دارد.
به عنوان مثال، صاحب کسب و کار املاک می داند که مردم معمولا یک خانه را تنها یک بار در زندگی خود خریداری می کنند، به همین دلیل نیازی نیست که اطلاعات مربوط به تنظیمات خریدار خود را ذخیره کنید ، بر خلاف یک آرایشگر که مشتریانش معمولا یک یا چند بازدید کننده در هر ماه انجام می دهند.
بنابراین ایجاد یک پایگاه داده بهترین راه برای حفظ اطلاعات مشتریان شما است و به روز می شود . همچنین به شما اجازه می دهد با مشتریان و چشم انداز خود تماس بگیرید، وفاداری ایجاد کنید، خدمات بهتر و فروش خود را ارتقا دهید.
داشتن اطلاعات از مشتریان خود، از اطلاعات تماس به تنظیمات خاص خود شما اجازه می دهد:
اگر ما در مورد چگونگی ایجاد یک پایگاه داده مشتری فکر کنیم ، سه منبع اصلی اطلاعات وجود دارد که عمدتا نوع داده هایی را که می توانید جمع آوری کنید تعیین می کند . آنها عبارتند از:
این به شما اجازه می دهد اطلاعات دقیق تر و دقیق مربوط به مشتریان واقعی را بدست آورید: می توانید نام خریداران خود، آدرس، تلفن یا ایمیل خود، کارت اعتباری خود، محصولی که خریداری کرده اید، چه تاریخی انجام داده اید، و غیره ثبت کنید .
وب سایت شما علاوه بر "پوشش مجازی" کسب و کار شما و یا نامه کتبی شما، یک منبع بسیار کامل و ارزشمند از اطلاعات خاص در مورد مخاطب شما است.
با استفاده از یک ابزار رایگان مانند Google Analytics می توانید بدانید که چه کسی از سایت شما بازدید می کند، چه بخش ها یا محصولات مورد بررسی قرار گرفته اند، از کجا آمده اند، چه مدت در وب سایت شما بوده اند و غیره.
علاوه بر داشتن فضای مجازی برای جذب مخاطبان و موقعیت و ارتقاء نام تجاری شما ، شبکه های اجتماعی منبع عالی برای اطلاعات شما برای پایگاه داده شما هستند.
علاوه بر تجزیه و تحلیل پروفایل پیروان خود، پس از ارسال پست در فیس بوک ، توییتر و غیره. شما می توانید تاثیر هر نوع انتشار را برای افرادی که علاقه مند به پیشنهادات شما هستند ، بررسی کنید، تعداد دفعات به اشتراک گذاشته شده، دریافت دوست داشتن و گرفتن نظرات.
به این ترتیب می توانید بهترین مخاطبان خود را ثبت کنید و استراتژی بازاریابی محتوا را بهبود ببخشید . شما همچنین می توانید کاربران را تجزیه و تحلیل کنید که بر اساس معیارهایی مانند سن، جنسیت و موقعیت مکانی به عنوان یک مکمل مطالعات بازار خود وارد یک نمایه جمعیت شناسی خاص شوید .
همانطور که شما ممکن است متوجه شوید، اطلاعاتی که می توانید از مشتریان و چشم انداز خود دریافت کنید و همچنین راه هایی برای دریافت آن بسیار متفاوت است. حالا ببینیم معنای مشخصی از جمع آوری داده ها چیست و چه پایگاه داده مشتری می تواند باشد.
طبق گفته متخصصان ، موارد استفاده شما برای اطلاعات جمع آوری شده متنوع هستند و حتی به خلاقیت شما بستگی دارد. با این حال، تقریبا می توانیم 6 مورد که مهمترین و سودآورترین هستند برای استفاده را تشخیص دهیم :
ابتدا باید تحلیل خرید، یعنی مطالعه آنچه که اقلام خریداری شده توسط هر مشتری و نحوه به دست آوردن آنها به دست می آید، ذکر کنیم. این به خصوص برای بهبود وب سایت یا تجارت الکترونیک شما ، با بهینه سازی رابط کاربر، امکان توصیه محصولات مرتبط و غیره مفید است.
این استفاده بر اساس این فرض است که پیش بینی رفتار یک کاربر یا مشتری بر مبنای اقدامات گذشته آن امکان پذیر است.چنین اطلاعاتی در مورد خرید می تواند برای همه نوع کسب و کار و صنایع مفید باشد.
برای مثال، می توانید از کارت های اعتباری برای جلوگیری از تقلب استفاده کنید (این برای سایت های فروش آنلاین ضروری است). امکان دیگر این است که تجزیه و تحلیل الگوهای استفاده از تلفن را تحلیل کنید. اگر شما یک شرکت تلفن همراه دارید، می توانید مشتریانی را که همه ویژگی های جدیدی را که ارائه می دهید، خریداری کنید و پیشنهادات ویژه خود را ارائه دهید.
یک راهبرد استراتژیک برای استفاده از پایگاه داده مشتری شما برای افزایش فروش شما می باشد. باید با پیش بینی زمانی که آنها را خریداری، با توجه به زمانی که آنها آن را زودتر انجام داد.
بنابراین، با توجه به نوع محصولاتی که شما میفروشید و از طریق این استراتژی، می توانید سیستم های ماندگاری برنامه ریزی شده یا مجموعه های تولیدی یا محصولات تکمیلی را برای فروش ایجاد کنید. در کنار این، توصیه می شود که تعداد مشتریانی را که بازار خود را تشکیل می دهند را تجزیه و تحلیل کنید و سعی کنید پیش بینی رفتار آنها را داشته باشید.
مثلا. اگر شما یک کافه تریا دارید، می توانید بپرسید که چندین کار تجاری مشابه در یک کیلومتر در اطراف وجود دارد، چه تعداد رقبا ، روزانه میانگین فروش خود را ثبت کنید و اطلاعات را با مطالعه بازار مقایسه کنید تا دیدگاه خودتان را ببینید .
یکی دیگر از راه های بسیار مفید و تقریبا واجب در رابطه با استفاده که می توانید به پایگاه داده های مشتریان خود بدهید ، با استراتژی های بازاریابی ارتباط دارد . مقدار زیادی از آن، تجزیه و تحلیل عادت های خرید، داده های جمعیت شناختی و نگرش های روان شناختی مشتریان خود برای ساخت پروفایل های خریدار است.
این پروفیل ها به شما امکان می دهد تا حداکثر استراتژی های تجاری خود را بهینه سازی کنید و همچنین تکنیک های فروش جدیدی را ایجاد کنید که به هر نوع خریدار ساخته شده و حتی محصولاتی را طراحی کنید که به طور خاص در هر رده ایجاد شده طراحی شده باشد.
در کنار این، پس از ایجاد دسته های خود، می توانید خود را به ایمیل بازاریابی اختصاص دهید و ایمیل های تبلیغاتی شخصی تر را به گروه های مختلف مشتری ارسال کنید که از تجزیه و تحلیل قبلی مشخص شده است.
اکنون شما اهمیت داشتن اطلاعات نسبی در مورد مشتریان خود و نیازهای مختلف و عادتهای خرید خود را می دانید، ما به شما لیستی از روش های ایجاد پایگاه داده ای از مشتریان را می دهیم تا به شما در جمع آوری اطلاعات در مورد مشتریان و چشم انداز های شما (به عنوان مثال. دنبال کنندگان شما در شبکه های اجتماعی).
برای امروز کافیه! ما امیدواریم که این مقاله مفید باشد برای ارزش و استفاده از اطلاعاتی که از مشتریان به دست آورید.انجام این کار به طور استراتژیک نه تنها می تواند فروش شما را چند برابر کند، بلکه به کسب و کار خود برای موفقیت تجاری بلند مدت تضمین می کند.
source:https://keramatzade.com/How-to-create-a-customer-database-to-increase-your-sales