https://keramatzade.com/

https://keramatzade.com

https://keramatzade.com/

https://keramatzade.com

راه های کسب درآمد در منزل برای بانوان​

راه های کسب درآمد در منزل برای بانوان​

کسب درآمد در منزل برای خانم های خانه دار : خانم های خانه دار معمولا در منزل وقت خالی زیادی دارند که می توانند از این زمان برای کسب درآمد استفاده کنند. چگونه به عنوان یک زن خانه دار درآمد داشته باشیم خانه دار بودن به این معنا نیست که محکوم به کسب درآمد پایین یا صفر هستید و بسیاری از زنان خانه دار با فروش محصولات به صورت آنلاین یا روش های دیگر درآمد قابل توجهی کسب می کنند.

راههای کسب درآمد در منزل​

 

خیلی‌ها دوست دارند در خانه بمانند و یک کار در منزل یا  کسب و کار خانگی را اداره کنند. آیا شما دوست ندارید یک درآمد ثابت یا درآمد متغیر هنگفت داشته باشیدبدون این‌که از خانه‌تان خارج شوید؟ این ایده های آسان کار در منزل که در این جا می خوانید خیلی زود شما را به درآمد می‌رساند.

کارآفرینی با سرمایه 50 میلیون​

 


راه اندازی مزون لباس خانگی

این ایده برای عاشقان مد و لباس عالی است. درواقع این ایده را وقتی چند وقت پیش به دنبال لباس بودم و به این مزون های خانگی سر میزدم گرفتم. به نظر کار پررونق و خوبی است. شما یکسری لباس از برخی شهرها مثلا کیش و قشم و جلفا یا برخی کشورها مثل ترکیه و دبی و … تهیه می کنید و یکی از اتاق های منزل تان را دکوربندی و رگال کشی می کنید و تبدیل به مزون می کنید. حتم دارم شغل خانگی بسیار سودآوری است.

 https://keramatzade.com/Ways-to-make-money

روانشناسی باور

روانشناسی باور ،باورها مثبت و سازنده :

مثل اینکه من دست به هر کاری بزنم موفق می‌شوم. باور به اینکه هر کسی با تلاش و پشتکار می‌تواند پولدار شود. من برای خوشبخت بودن نیازی به پول فراوان ندارم و…

برخی از باورها سبب ایجاد انگیزه مضاعف می‌شوند و سبب موفقیت و پیشرفت در کارها می‌گردند. باورهایی که نیرو و انرژی شما را در انجام کارها افزایش می‌دهند، سبب ایجاد یک نیروی مضاعف در انجام کارهای گوناگون می‌گردند و انرژی شما را برای انجام کارهای سخت افزایش می‌دهند.

باورهای مثبت درونی که در واقع همان ایمان و اعتقادات هر فرد می‌باشند، سبب افزایش اعتماد به نفس شما می‌گردند و انرژی درونی شما را برای مقابله با مشکلات زندگی افزایش می‌دهند.

شما با تقویت باورهای مثبت می‌توانید این انرژی‌ها را درونی کرده و از آن برای دستیابی به اهداف بزرگ خود بهره ببرید. به این ترتیب باور مثبت، محرک شما در انجام کارهای گوناگون و دستیابی به موفقیت به شمار می‌رود. شما می‌توانید به کمک راهکارهایی که در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم همانند ثروتمندان که به‌طور ناخودآگاه باورهای ثروت ساز دارند برای خود باورهای ثروت ساز بسازید.


تأثیر باورهای مثبت بر زندگی:


باورهای مثبت سبب افزایش تمرکز شما در زندگی می‌گردند.
باورهای مثبت به شما کمک می‌کنند تا به اهداف خود برسید.
باورهای مثبت سبب افزایش ایمان و اعتقاد قلبی شما می‌گردند و انرژی مضاعفی را در وجود شما ایجاد می‌کنند.
افزایش باورهای مثبت، میزان ریسک در زندگی را کاهش می‌دهد.
باورهای مثبت سبب افزایش تفکرات مثبت و سازنده می‌گردد و در نهایت منجر به موفقیت و پیشرفت بیشتر در زندگی می‌گردد.
اگر باورهای مثبت خود را تقویت کنید به‌آسانی می‌توانید در شرایط دشوار زندگی مشکلات خود را برطرف کنید.

https://keramatzade.com/What-is-belief-Change-the-belief-that-you-can-make-and-achieve-new-and-real-life

ثروت چیست؟ و چگونه سرمایه گذاری را شروع کنیم؟

ثروت چیست؟ و چگونه سرمایه گذاری را شروع کنیم؟


برایان تریسی می گوید: «قانون سرمایه گذاری از بین قوانین مربوط به پول از همه مهم تر است و اشاره دارد به اینکه قبل از سرمایه گذاری، بررسی و تحقیق کنید. باید برای وارد کردن پول در یک سرمایه گذاری، بیشترین زمان را برای مطالعه و بررسی آن سرمایه گذاری خاص بگذارید.»


هیچ وقت به سرعت از پول تان جدا نشوید. شما برای بدست آوردن این پول، سخت کار کرده اید تا جمع شود. پس قبل از اینکه هر تعهدی را قبول کنید، در مورد هر جنبه از سرمایه گذاری تحقیق کنید. تمام جزئیات را درخواست کنید. در مورد سرمایه گذاری اطلاعات کافی، دقیق و صادقانه بخواهید. اگر شک یا شبهه ای دارید، شاید بهتر باشد پول تان را در بانک (حساب های سپرده گذاری) نگه دارید و روی آن قمار نکنید و خطر از دست دادنش را نپذیرید.


اولین استنباط از قانون سرمایه گذاری این است: «تنها نکته ی آسان در مورد پول، از دست دادن آن است.» در این بازار پُر رقابت به دست آوردن پول سخت است؛ ولی یکی از آسان ترین کارهایی که می توانید انجام دهید، از دست دادنش است. یک ضرب المثل ژاپنی می گوید: «پول در آوردن مثل کندن زمین با سوزن است، در حالی که از دست دادن پول مثل ریختن آب است روی شن.»


دومین استنباط از این قانون را از زبان میلیاردر خود ساخته ماروین دیویس می گوییم که گفت: «پول را از دست نده.» اگر این امکان وجود دارد که پول تان را از دست بدهید، در همان وهله ی اول از آن جدا نشوید.


سومین استنباط از قانون سرمایه گذاری می گوید: «اگر فکر می کنید می توانید فقط کمی پول از دست بدهید، در پایان می بینید پول خیلی زیادی از دست داده اید.» یادتان باشد احمق و پولش به زودی از هم جدا می شوند! وقتی مردی با تجربه و مردی پولدار به هم می رسند، مرد پولدار، تجربه کسب می کند و مرد با تجربه، پولدار می شود! بنابراین در همان وهله ی اول سرمایه گذاری را قبول نکنید. فقط در چیزهایی سرمایه گذاری کنید که کاملاً درک شان می کنید و باورشان دارید. فقط توصیه افرادی را بپذیرید که با اجرای همان توصیه ها، از نظر مالی موفق هستند.

موفقیت

داشتن یک تعریف شخصی از موفقیت به معنی موفقیت شماست، و سپس تنظیم اهداف به ترتیب، تنها راه ایجاد موفقیت است.

 

تلاش برای موفقیت در راستای پیروی از استاندارد یا تعریف دیگران ممکن است باعث شود شما تحسین دیگران را برانگیزید و درنظر دیگران یک فرد موفق تجلی کیند، اما آیا دراحساس شخصی  خود تان هم خود را موفق می دانید واحساس رضایت دارید؟


اگر میخواهید به سطحی از موفقیت برسید که باعث احساس آرامش شما شود، من شما را تشویق می کنم که در حال حاضر به یک تعریف شخصی از موفقیت خود بنویسید.
فکر می کنید که چه چیزی از لحاظ مالی و احساسی موفقیت آمیز است؟. چه نوع روابطی روابط مناسبی برا ی شما است؟ هنگامی که برخی از موفقیت ها را در این زمینه ها به دست آورید، زمان، پول و انرژی خود را چگونه صرف خواهید کرد؟ 

نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

"); background-size: 1px 1px; background-position: 0px calc(1em + 1px);">سازمان نظام مهندسى ساختمان اصفهان از اسفندماه سال 1369 بانام سازمان نظام مهندسى ساختمان اصفهان و تأسیسات و سازمان نظام مهندسى معمارى و شهرسازى شکل گرفت. در سال 1372 این دو سازمان در هم ادغام و تشکیل سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان و تأسیسات را داد و پس از تصویب قانون سازمان نظام مهندسی اصفهان و کنترل ساختمان در اسفندماه سال 74 اولین دوره هیئت در سال 1376 بر اساس قانون جدید با عضویت سیزده نفر تشکیل گردید.

دومین دوره هیئت مدیره در سال 1379 ،سومین دوره هیئت مدیره در سال 1382، چهارمین دوره هیئت مدیره در سال 1385 ، پنجمین دوره هیئت مدیره در سال 1388 ، ششمین دوره هیئت مدیره در سال 1391 و هفتمین دوره هیئت مدیره در سال 1394 ، هشتمین دوره هیئت مدیره در سال 1397 به‌وسیله اعضای نظام مهندسی انتخاب و مشغول به کار گردیدند. ارکان "); background-size: 1px 1px; background-position: 0px calc(1em + 1px);">سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهاناستان عبارت‌اند از :

مجمع عمومی
هیئت مدیره
شورای انتظامی استان
بازرسان
اعضای اصلی و علی‌البدل هیئت مدیره "); background-size: 1px 1px; background-position: 0px calc(1em + 1px);">سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان به‌تناسب اعضای سازمان انتخاب می‌گردند. هم اکنون سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با داشتن 31190 عضو دارای 15 نفر عضو اصلی و 6 نفر عضو علی‌البدل است