https://keramatzade.com/

https://keramatzade.com

https://keramatzade.com/

https://keramatzade.com

https://keramatzade.com/Oxytocin-or-love-hormones

مزایای اکسی‌ توسین یا هورمون عشق

 

چیزی که من در مورد اکسی توسین باورنکردنی می بینم این است که به معنای واقعی کلمه تمام اطلاعات برای من و شما کاربردی است. من یک تولید کننده اکسی توسین یا هورمون عشق بالا هستم و من نشان می دهم تمام گرایش هایی که  افرادی که اکسی توسین یا هورمون عشق مصرف می کنند یا دارای ژن های اکسی توسین و هورمون عشق بالا هستند،چگونه است.


8 مزایای اکسی توسین

 

اکسی توسین چیست

 

1) مزایای التهاب

تصور می شود که اکسی توسین با کاهش سیتوکین های خاص، التهاب را کاهش می دهد. بنابراین، افزایش آزاد شدن اکسی توسین یا هورمون عشقپس از تعاملات مثبت اجتماعی، بالقوه برای بهبود زخم مناسب است.


2) مزایای جنسی

اکسی توشین یا هورمون عشق برای علاقه جنسی زن در مردان بسیار مهم است . 

اکسی توسین و هورمون عشق ظرفیت نعوظ را در نرها تسهیل می کند و اکستاس را فراهم می کند و در طول ارگاسم آزاد می شود. گفته شده است که این انفجار اکسی توسین و هورمون عشق در مردان زیادی لذت بخش و دلپذیر است. 


3) مزایای حالت

اکسی توسین و هورمون عشق تداعی احساس رضایت ، کاهش اضطراب و احساس آرامش و امنیت که در رابطه با همسر شکل می گیرد.

اکسی توسین، تحت شرایط خاص، به طور غیر مستقیم مانع از انتشار هورمون های استرس مانند  کورتیزول می شود .


4) مزایای اجتماعی

 

اکسی توسین دامی

 

دادن اکسی توسین و هورمون عشق به مردم اعتماد و سخاوت را افزایش می دهد و  ترس از خیانت اجتماعی در انسان راکاهش می دهد.

افشای حوادث عاطفی نشانه ای از اعتماد به انسان است. هنگامی که یک رویداد منفی را بازنویسی می کنید، افرادی که اکسی توسین و هومرمون عشق دریافت می کنند  بیشتر جزئیات احساسی و داستان هایی با اهمیت عاطفی بیشتری را به اشتراک می گذارند.

 اکسی توسین و هورمون عشق در بازی اولتیماتوم ، 80% افزایش می دهد. این یک بازی است که در آن کسی پول دریافت می کند و چگونگی تقسیم بین او و بازیکن دیگری را پیشنهاد می دهد. بازیکن دوم تصمیم می گیرد یا این پیشنهاد را قبول یا رد کند. اگر بازیکن دوم قبول کند، پول بر اساس پیشنهاد تقسیم می شود. اگر بازیکن دوم رد شود، هیچ یک بازیکن پولی دریافت نمی کند.

مکمل اکسی توسین یا هورمون عشق باعث افزایش همدلی  در مردان سالم می شود. پس از تجربه اجتماعی، انسان هایی که اکسی توسین دریافت کرده اند، قابل اعتماد تر بودند .

 اکسی توسین یا هورمون عشق می تواند با  فعال کردن آمیگدال  به طور موثر  ترس را مهار کند .

برخی از محققان اظهار کرده اند که اکسی توسین یا هورمون عشق تأثیر کلی بر تمام احساسات اجتماعی دارد، زیرا اکسی توسین  همچنین حسادت  را افزایش می دهد (شادی در سقوط) 

 اکسی توسین یا هورمون عشق تنها اعتماد را افزایش می دهد. اکسی توسین به صورت متفاوتی عمل می کند وقتی دلیلی بر بی اعتمادی وجود دارد مانند تجربیات خیانت.


5) مزایای عاشقانه

 

اکسی توسین در سزارین

 

اکسی توسین یا هورمون عشق، جاذبه رمانتیک و وابستگی در مردان را افزایش می دهد و همچنین کمک می کند در وفاداری روابط تک همسری.


6) مزایای شناختی

اکسی توسین یا هورمون عشق حافظه تجربه بد، را کاهش می دهد و  افزایش حافظه برای اطلاعات اجتماعی موثر است.

به عنوان مثال، مردانی که اکسایتوسین مصرف می کنند، چهره های شاد،از خود نشان می دهند. آنها نشانه های مثبت اجتماعی بیش از تهدید های اجتماعی و بهبود شناخت ترس نشان می دهند.


7) اعتیاد به مواد مخدر

بر اساس برخی مطالعات ، اکسی توسین مانع از وابستگی داروهای مختلف اعتیاد آور (تریاک، کوکائین، الکل)می شود .


8) اکسی توسین یا هورمون عشق و اشتها

شواهد اخیر نشان داده است که نورونهای اکسی توسین یا هورمون عشق در هیپوتالاموس ممکن است نقش مهمی در سرکوب اشتها در شرایط عادی داشته باشند .


اثرات دیگر اکسی توسین یا هورمون عشق

با توجه به شباهت آن به وازوپرسین ، می تواند میزان دفع ادرار و سدیم را کاهش دهد.


اکسی توسین و فاعلیت در گروه

 

هورمون عشق چه نام دارد

 

اکسی توسین یا هورمون عشق همچنین می تواند باعث ایجاد اضطراب در افراد شود. اکسی توسین باعث تحریک ساختار مغزی می شود که موجب اضطراب و نااطمینانی می شود.

 هنگامی که به حوزه اجتماعی افزوده می شود،برای افراد ناآشنا موجب همدلی نخواهند شد و به جای آن باعث اضطراب و ناتوانی می شوند.

اکسی توسین می توانید نگرش مثبت نسبت به افراد با ویژگی های مشابه را افزایش می دهد.

اکسی توسین رفتارهای قوم گرایانه را ترویج می دهد و اعتماد و همدلی در گروه ها را با سوء ظن و رد عواطف خود در بر می گیرد . 

Oxytocin به منظور ترویج ناسازمانی نشان داده شد که نتیجه دروغگویی به نفع گروهی است که فرد به آن تعلق دارد .


شرایط با اکسی توسین پایین
اوتیسم
جنون جوانی

اختلال شخصیت مرزی


چگونه برای افزایش اکسی توسین یا هورمون عشق به طور طبیعی

 

اکسی توسین در مواد غذایی

 

داشتن رابطه جنسی، تحریک جنسی  

ارگاسم - باعث انفجار بزرگی می شود .  شدت ارگاسم ذاتی با افزایش سطح اکسی توسین در زنان در ارتباط است.

تحریک نوک پستان 

لمس کردن

افتادن در عشق 


تمرینات:

1-موسیقی آرامش بخش 

2-برخورد مثبت اجتماعی

3-خوردن

4-دوش گرم / دمای گرم 

5-یوگا  

6-ماساژ  

7-ورزش 

8-مهربانی


خوراکی ها:

 

اکسی توسین در بارداری

 

  1. شکلات تیره
  2. زغال اخته

عطرها:

 

اکسی توسین در مردان

 

  1. یاس 
  2. اسطوخدوس اعتماد ایجاد می کند و ممکن است اکسیتوسین را افزایش دهد
  3. ا نیشکر

هورمون ها:

  1. ویتامین D به تولید اکسیتوسین کمک می کند
  2. ملاتونین شما را به اکسیتوسین حساس تر می کند 
  3. کاهش کورتیزول
  4. استروژن  

مواد:

  1. منیزیم  - برای اکسیتوسین برای عملکرد لازم است
  2. کلسترول  - برای اکسیتوسین برای عملکرد لازم است 
  3. دوز بالا ویتامین C   
  4. کافئین  

انتقال دهنده های عصبی، گیرنده ها:

دوپامین - آزاد شدن دوپامین باعث فعال شدن اوکسی توسین القاء نعوظ می شود.

افشانه- اسپری میتواند از مانع مغزی عبور کند. اسپری در مطالعات علمی مورد استفاده قرار می گیرد.


خطر افزایش اکسی توسین یا هورمون عشق

خطر اصلی حفظ آب بیش از حد و ایجاد هیپوناترمی (یا سدیم کم) است.


آیا شما باید اکسی توسین یا هورمون عشق را افزایش دهید؟

 

هورمون عشق چیست

 

اگر ژن های خاصی دارید،در واقع می توانید از اکسی توسین  بیشتر بهره ببرید ، و این احتمالا به شما مربوط است که گیرنده های بیشتری داشته باشید یا حساسیت بیشتری نسبت به آن داشته باشید.

این نشان می دهد که پردازش اکسی توسین به روش خاصی اهمیت بیشتری دارد.


ژن های شما برای Oxytocin چه هستند؟

برای مردم جالب است که ژن هایشان را فهرست کنند و خود را به لحاظ ذهنی اندازه گیری کنند.

توصیه میکنم از برنامه SelfDecode استفاده کنید .

 

source: https://keramatzade.com/Oxytocin-or-love-hormones

https://keramatzade.com/Social-media-marketing

بازاریابی رسانه های اجتماعی را توسعه دهیم که نتایج را ارائه می دهد؟

7 راه آسان برای توسعه یک برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی موثر

 

بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست؟

توسعه یک طرح بازاریابی رسانه های اجتماعی برای محتوای شما می تواند به عنوان یک کار دلهره آور احساس کنید.اما مانند بسیاری از چیزها، داشتن یک طرح جامع برای هدایت کارهایتان، زندگی شما را بسیار ساده تر می کند.

چرا باید با برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی شروع کنیم؟  آیا شما آماده هستید که برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی را توسعه دهیم که نتایج را ارائه می دهد؟ با این مراحل شروع کنید.


مرحله 1 : متوجه شوید مشتریان چگونه تصمیم خود را انتخاب می کنند

 

بازاریابی رسانه اجتماعی

 

برای ایجاد یک برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی موثر، باید بدانید مشتریان چگونه تصمیم می گیرند. این بدان معناست که بیشتر از دانستن اینکه مشتریان شما چه هستند ، این است که درک فرایند تفکر را از طریق تصمیم گیری در مورد محصول یا سرویس خود انجام دهید.

برای انجام این کار، چیزها را از دیدگاه خود در نظر بگیرید. چه فکری از ذهن آنها در زمانی که آنها برای اولین بار در مورد شما می شنوند؟ وقتی بیشتر فکر می کنید اولین چیزی که فکر می کنید سرتان می آید؟ همانطور که تحقیقات بیشتری انجام می دهند، چه سؤالی را می خواهند پاسخ دهند و کجا پاسخ آنها را بدهند؟ و در نهایت، آخرین چیزی است که آنها می خواهند بدانند قبل از تصمیم گیری برای خرید؟ این همه بخشی از شخصیت خریدار است.

این اعتبار شرکت شما را ایجاد می کند و به شما در کسب اعتماد مشتریان کمک می کند. این چیزی است که بازاریابی محتوا می باشد! برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ اینکه بازاریابی محتوا چیست و چرا مهم است، پست ما در مورد 9 روش موثر برای تبلیغات آنلاین یا تبلیغات اینترنتی، بخوانید .


مرحله 2 : شبکه های اجتماعی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب است

 

بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر بازاریابی و تبلیغات

 

بسیاری از شبکه های اجتماعی مختلف در حال حاضر محبوب هستند، اما نگران نباشید، شما لازم نیست همه آنها را استفاده کنید. احتمال دارد که مشتریان هدف شما  قبل از تصمیم گیری خرید ، چندین سیستم عامل مورد علاقه خود را برای انجام تحقیق مورد استفاده قرار دهند،این همان آنهایی هستند که باید تمرکز داشته باشید. در اینجا خلاصه سریع از سیستم عامل های اصلی و کسانی که از آنها استفاده می کنند.

  • فیس بوک در حال حاضر محبوب ترین سایت است و بیش از 1.86 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. یک نظرسنجی از مرکز تحقیقاتی پیو نشان داد که 68٪ از بزرگسالان آنلاین در ایالات متحده از فیس بوک استفاده می کنند. این نظرسنجی همچنین اشاره کرد که بیشتر زنان آنلاین (83٪) از مردان آنلاین (75٪) از سایت استفاده می کنند.
  • یوتیوب دومین پلتفرم محبوب اجتماعی محسوب می شود که هر ماه 167.4 میلیارد کاربر منحصر به فرد است که طبق گزارش Pew این آمار 94 درصد مردان بین 18 تا 24 سال را شامل می شود.
  • اینستاگرام دارای 600 میلیون کاربر ماهانه است و به سرعت در حال رشد است. بر اساس مطالعه Pew، زنان بیشتر از Instagram از مردان استفاده می کنند (38٪ از زنان آنلاین و 26٪ مردان آنلاین).
  • توییتر 381 میلیون کاربر ماهانه دارد، اکثر آنها از پلت فرم در دستگاه تلفن همراه خود استفاده می کنند.
  • LinkedIn دارای 106 میلیون کاربر ماهانه است و همچنان پلت فرم برای شبکه های آنلاین B2B است، به ویژه در بین فارغ التحصیلان کالج های اخیر و خانواده های با درآمد بالا.

بسیاری از کاربران رسانه های اجتماعی حداقل یک بار در روز فعال هستند و بعضی از گزارش ها با استفاده از یک پلت فرم چندین بار در هر روز، توسط مرکز پژوهشی Pew نشان داده شده است.

 

تکنیک های بازاریابی شبکه های اجتماعی

 

بنابراین اگر خریدار شما یک زن حرفه ای در اواخر 40 سالگی خود باشد، فیس بوک گزینه ای بهتر از یوتیوب خواهد بود. با این حال، اگر شخصیت خریدار شما فارغ التحصیل پسر 24 ساله ای باشد، یوتیوب در فهرست شما بالا خواهد بود. در هر دو مورد LinkedIn نیز شرط خوبی خواهد بود.


مرحله 3: ایجاد اهداف و شاخص های عملکرد

 

پرسشنامه بازاریابی رسانه اجتماعی

 

حالا شما می توانید آنها را با یکدیگر برای ایجاد اهداف برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی خود قرار دهید . سه دلیل عمده وجود دارد که شرکت ها از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند:

  • آگاهی از برند ساخت
  • ترافیک  به یک وبسایت 
  • تولید منجر به فروش

این اهداف ممکن است واضح باشد، اما ارزش گذراندن وقت خاصی در مورد آنها است، زیرا برخی از سیستم های رسانه های اجتماعی برای اهداف دیگری نسبت به دیگران مناسب خواهند بود. مسابقه مناسب بستگی به نوع کسب و کار شما در شما دارد و البته، خریداران شخصی شما - و ممکن است کمی وقت ببرید تا بتوانید بهترین کار را برای شما انجام دهیم.

هنگامی که اهداف خود را می دانید می توانید تصمیم بگیرید که کدام شاخص های عملکردی برای سنجش پیشرفت شما پیگیری می کنند. به استثنای اینکه شما آن را اندازه گیری می کنید، مطمئنا نمی دانید که آیا کار شما پرداخت می شود یا خیر.به عنوان مثال، اگر هدف شما جابجایی ترافیک به وب سایت شما باشد، می خواهید پیگیری کنید که تعداد بازدید وب سایت شما چه مقدار است. 


مرحله 4: انجام برخی از تکالیف بازاریابی محتوا

 

تعریف بازاریابی رسانه های اجتماعی

 

شما ممکن است برخی از ایده ها داشته باشید، اما هنوز هم باید موضوع های پژوهشی را بیابید تا آنچه مخاطبان شما میخواهند در مورد آن بنویسند. این مساله مشکلی است زیرا یک استراتژی بازاریابی محتوا در مورد آنچه مخاطبان شما نیاز دارند، نه آنچه شما می خواهید به آنها بدهید.

خبر خوب این است که شما نیازی به دنبال یک سوزن در یک بیل مکانیکی نیستید - می توانید مستقیما از مخاطب خود بپرسید. فیس بوک و توییتر هر دو توانایی برای انجام نظرسنجی دارند، که می تواند وظیفه دوگانه را به عنوان راهی برای ارتباط با مخاطبین خود انجام دهد. Google Forms یک روش آسان دیگر برای ایجاد نظرسنجی کوتاه است.

همه این گزینه ها فرصت هایی را برای شما فراهم می کنند تا فرضیه های خود را درباره منافع و نگرانی های مخاطبان خود تأیید یا به چالش بکشید و اطلاعات ارزشمندی را جمع آوری کنید تا به نیازهای خود با محتوای خود برسید.

همچنین مطمئن شوید که دیگر حساب های رسانه های اجتماعی که مخاطبان شما علاقه مند هستند را دنبال کنید و ببینید که این پست ها چگونه انجام می شوند. هدف این نیست که آنچه را که دیگران انجام می دهند کپی کنند این به درک آنچه خارج از آن است و مخاطبان شما پاسخ می دهند . مسلح با این اطلاعات، شما می توانید محتوای منحصر به فرد ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید تا شکافهایی را که در هر جای دیگر مورد توجه قرار نگرفته اند، پر کنید.


مرحله 5: عناوین را برای طراحی پست های وبلاگ خود استفاده کنید

 

استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی

 

 این به شما کمک می کند تا برنامه ارسالی خود را برنامه ریزی کنید.  این بسیار دقیق تر است، و به شما کمک خواهد کرد که مهلت تعیین زمانی که آن را ارسال کنید. چرا؟ از آنجا که اگر محتوا به منظور کمک به تماشاگران برنامه خرید خود را داشته باشد، قبل از شروع خرید، باید آن را ارسال کرد.

عنوان شما باید جالب باشد، اما همچنین باید آموزنده و صادقانه باشد. مقاومت در برابر تمایل به استفاده از عناصر هوشمند فقط برای جذب کلیک. هدف بازاریابی محتوا ایجاد اعتماد و ایجاد اعتماد به نفس شرکت شما می باشد. در عوض، از عناوین و محتویاتی استفاده کنید که به نیاز یا سؤالی که مخاطبان شما دارند پاسخ دهند. لیست ها مفید هستند (مانند مثال بالا). شما همچنین می توانید از کلمات مانند "چگونه" و "چه" و همچنین واژه های توصیفی مانند "بهترین" و "بالا" استفاده کنید. به این مثال ها از وبلاگ ما نگاه کنید:

هر دوی این عناوین به خواننده واضح می گوید آنچه از مقاله می توانند انتظار داشته باشند. اگر پاسخی به یک سوال یا مشکل داشته باشد، بیشتر احتمال دارد که روی آن کلیک کنید و ادامه دهید.

هنگامی که فهرستی از پیش نویس ها دارید، می توانید یک برنامه برای انتشار آنها در هر پلت فرم رسانه های اجتماعی ایجاد کنید . فرکانس پست های شما به چیزهای زیادی بستگی دارد، از جمله اینکه چه مقدار محتوایی که می توانید ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید. مهمترین چیز این است که هماهنگ باشیم. تعیین تاریخ هدف و انجام بهترین کار خود را با آنها، بنابراین مخاطبین خود را می دانم آنچه انتظار می رود.

قبل از اینکه هر پستی را نهایی کنید، آن را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که ابتدا، وسط و پایان منطقی، و آنچه که در عنوان شما قول داده اید، ارائه می شود.


مرحله 6: همیشه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید

 

نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی

 

هنگامی که شما شروع به اجرای استراتژی بازاریابی محتوا خود می کنید، باید به طور فعال نظارت کنید که چگونه افراد پاسخگو هستند و همیشه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. اگر یکی از اهداف شما افزایش تعامل باشد، باید در مورد آنچه که در هر پست اتفاق می افتد، را دنبال کنید.


مرحله 7: پیشرفت برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی را اندازه گیری کنید

 

ابزارهای بازاریابی در شبکه های اجتماعی

 

وقت آن رسیده است که در مرحله 4 به شاخص های کلیدی عملکرد بروید و پیشرفت خود را اندازه گیری کنید. این بررسی را به فرایند برنامه ریزی هفتگی و ماهانه خود بسازید. آیا تغییرات متریک دارید؟ مشاهده کنید که پست ها به خوبی انجام شده و کدامیک از اینها انجام نشده است. بیشتر از همه، لذت بردن از روند - این یک روش افسانه ای برای ارتباط با مشتریان خود در هنگام رشد کسب و کار شما است.

 

source: https://keramatzade.com/Social-media-marketing

https://keramatzade.com/Social-media-marketing

بازاریابی رسانه های اجتماعی را توسعه دهیم که نتایج را ارائه می دهد؟

7 راه آسان برای توسعه یک برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی موثر

 

بازاریابی رسانه های اجتماعی چیست؟

توسعه یک طرح بازاریابی رسانه های اجتماعی برای محتوای شما می تواند به عنوان یک کار دلهره آور احساس کنید.اما مانند بسیاری از چیزها، داشتن یک طرح جامع برای هدایت کارهایتان، زندگی شما را بسیار ساده تر می کند.

چرا باید با برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی شروع کنیم؟  آیا شما آماده هستید که برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی را توسعه دهیم که نتایج را ارائه می دهد؟ با این مراحل شروع کنید.


مرحله 1 : متوجه شوید مشتریان چگونه تصمیم خود را انتخاب می کنند

 

بازاریابی رسانه اجتماعی

 

برای ایجاد یک برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی موثر، باید بدانید مشتریان چگونه تصمیم می گیرند. این بدان معناست که بیشتر از دانستن اینکه مشتریان شما چه هستند ، این است که درک فرایند تفکر را از طریق تصمیم گیری در مورد محصول یا سرویس خود انجام دهید.

برای انجام این کار، چیزها را از دیدگاه خود در نظر بگیرید. چه فکری از ذهن آنها در زمانی که آنها برای اولین بار در مورد شما می شنوند؟ وقتی بیشتر فکر می کنید اولین چیزی که فکر می کنید سرتان می آید؟ همانطور که تحقیقات بیشتری انجام می دهند، چه سؤالی را می خواهند پاسخ دهند و کجا پاسخ آنها را بدهند؟ و در نهایت، آخرین چیزی است که آنها می خواهند بدانند قبل از تصمیم گیری برای خرید؟ این همه بخشی از شخصیت خریدار است.

این اعتبار شرکت شما را ایجاد می کند و به شما در کسب اعتماد مشتریان کمک می کند. این چیزی است که بازاریابی محتوا می باشد! برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ اینکه بازاریابی محتوا چیست و چرا مهم است، پست ما در مورد 9 روش موثر برای تبلیغات آنلاین یا تبلیغات اینترنتی، بخوانید .


مرحله 2 : شبکه های اجتماعی را انتخاب کنید که برای کسب و کار شما مناسب است

 

بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر بازاریابی و تبلیغات

 

بسیاری از شبکه های اجتماعی مختلف در حال حاضر محبوب هستند، اما نگران نباشید، شما لازم نیست همه آنها را استفاده کنید. احتمال دارد که مشتریان هدف شما  قبل از تصمیم گیری خرید ، چندین سیستم عامل مورد علاقه خود را برای انجام تحقیق مورد استفاده قرار دهند،این همان آنهایی هستند که باید تمرکز داشته باشید. در اینجا خلاصه سریع از سیستم عامل های اصلی و کسانی که از آنها استفاده می کنند.

  • فیس بوک در حال حاضر محبوب ترین سایت است و بیش از 1.86 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. یک نظرسنجی از مرکز تحقیقاتی پیو نشان داد که 68٪ از بزرگسالان آنلاین در ایالات متحده از فیس بوک استفاده می کنند. این نظرسنجی همچنین اشاره کرد که بیشتر زنان آنلاین (83٪) از مردان آنلاین (75٪) از سایت استفاده می کنند.
  • یوتیوب دومین پلتفرم محبوب اجتماعی محسوب می شود که هر ماه 167.4 میلیارد کاربر منحصر به فرد است که طبق گزارش Pew این آمار 94 درصد مردان بین 18 تا 24 سال را شامل می شود.
  • اینستاگرام دارای 600 میلیون کاربر ماهانه است و به سرعت در حال رشد است. بر اساس مطالعه Pew، زنان بیشتر از Instagram از مردان استفاده می کنند (38٪ از زنان آنلاین و 26٪ مردان آنلاین).
  • توییتر 381 میلیون کاربر ماهانه دارد، اکثر آنها از پلت فرم در دستگاه تلفن همراه خود استفاده می کنند.
  • LinkedIn دارای 106 میلیون کاربر ماهانه است و همچنان پلت فرم برای شبکه های آنلاین B2B است، به ویژه در بین فارغ التحصیلان کالج های اخیر و خانواده های با درآمد بالا.

بسیاری از کاربران رسانه های اجتماعی حداقل یک بار در روز فعال هستند و بعضی از گزارش ها با استفاده از یک پلت فرم چندین بار در هر روز، توسط مرکز پژوهشی Pew نشان داده شده است.

 

تکنیک های بازاریابی شبکه های اجتماعی

 

بنابراین اگر خریدار شما یک زن حرفه ای در اواخر 40 سالگی خود باشد، فیس بوک گزینه ای بهتر از یوتیوب خواهد بود. با این حال، اگر شخصیت خریدار شما فارغ التحصیل پسر 24 ساله ای باشد، یوتیوب در فهرست شما بالا خواهد بود. در هر دو مورد LinkedIn نیز شرط خوبی خواهد بود.


مرحله 3: ایجاد اهداف و شاخص های عملکرد

 

پرسشنامه بازاریابی رسانه اجتماعی

 

حالا شما می توانید آنها را با یکدیگر برای ایجاد اهداف برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی خود قرار دهید . سه دلیل عمده وجود دارد که شرکت ها از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند:

  • آگاهی از برند ساخت
  • ترافیک  به یک وبسایت 
  • تولید منجر به فروش

این اهداف ممکن است واضح باشد، اما ارزش گذراندن وقت خاصی در مورد آنها است، زیرا برخی از سیستم های رسانه های اجتماعی برای اهداف دیگری نسبت به دیگران مناسب خواهند بود. مسابقه مناسب بستگی به نوع کسب و کار شما در شما دارد و البته، خریداران شخصی شما - و ممکن است کمی وقت ببرید تا بتوانید بهترین کار را برای شما انجام دهیم.

هنگامی که اهداف خود را می دانید می توانید تصمیم بگیرید که کدام شاخص های عملکردی برای سنجش پیشرفت شما پیگیری می کنند. به استثنای اینکه شما آن را اندازه گیری می کنید، مطمئنا نمی دانید که آیا کار شما پرداخت می شود یا خیر.به عنوان مثال، اگر هدف شما جابجایی ترافیک به وب سایت شما باشد، می خواهید پیگیری کنید که تعداد بازدید وب سایت شما چه مقدار است. 


مرحله 4: انجام برخی از تکالیف بازاریابی محتوا

 

تعریف بازاریابی رسانه های اجتماعی

 

شما ممکن است برخی از ایده ها داشته باشید، اما هنوز هم باید موضوع های پژوهشی را بیابید تا آنچه مخاطبان شما میخواهند در مورد آن بنویسند. این مساله مشکلی است زیرا یک استراتژی بازاریابی محتوا در مورد آنچه مخاطبان شما نیاز دارند، نه آنچه شما می خواهید به آنها بدهید.

خبر خوب این است که شما نیازی به دنبال یک سوزن در یک بیل مکانیکی نیستید - می توانید مستقیما از مخاطب خود بپرسید. فیس بوک و توییتر هر دو توانایی برای انجام نظرسنجی دارند، که می تواند وظیفه دوگانه را به عنوان راهی برای ارتباط با مخاطبین خود انجام دهد. Google Forms یک روش آسان دیگر برای ایجاد نظرسنجی کوتاه است.

همه این گزینه ها فرصت هایی را برای شما فراهم می کنند تا فرضیه های خود را درباره منافع و نگرانی های مخاطبان خود تأیید یا به چالش بکشید و اطلاعات ارزشمندی را جمع آوری کنید تا به نیازهای خود با محتوای خود برسید.

همچنین مطمئن شوید که دیگر حساب های رسانه های اجتماعی که مخاطبان شما علاقه مند هستند را دنبال کنید و ببینید که این پست ها چگونه انجام می شوند. هدف این نیست که آنچه را که دیگران انجام می دهند کپی کنند این به درک آنچه خارج از آن است و مخاطبان شما پاسخ می دهند . مسلح با این اطلاعات، شما می توانید محتوای منحصر به فرد ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید تا شکافهایی را که در هر جای دیگر مورد توجه قرار نگرفته اند، پر کنید.


مرحله 5: عناوین را برای طراحی پست های وبلاگ خود استفاده کنید

 

استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی

 

 این به شما کمک می کند تا برنامه ارسالی خود را برنامه ریزی کنید.  این بسیار دقیق تر است، و به شما کمک خواهد کرد که مهلت تعیین زمانی که آن را ارسال کنید. چرا؟ از آنجا که اگر محتوا به منظور کمک به تماشاگران برنامه خرید خود را داشته باشد، قبل از شروع خرید، باید آن را ارسال کرد.

عنوان شما باید جالب باشد، اما همچنین باید آموزنده و صادقانه باشد. مقاومت در برابر تمایل به استفاده از عناصر هوشمند فقط برای جذب کلیک. هدف بازاریابی محتوا ایجاد اعتماد و ایجاد اعتماد به نفس شرکت شما می باشد. در عوض، از عناوین و محتویاتی استفاده کنید که به نیاز یا سؤالی که مخاطبان شما دارند پاسخ دهند. لیست ها مفید هستند (مانند مثال بالا). شما همچنین می توانید از کلمات مانند "چگونه" و "چه" و همچنین واژه های توصیفی مانند "بهترین" و "بالا" استفاده کنید. به این مثال ها از وبلاگ ما نگاه کنید:

هر دوی این عناوین به خواننده واضح می گوید آنچه از مقاله می توانند انتظار داشته باشند. اگر پاسخی به یک سوال یا مشکل داشته باشد، بیشتر احتمال دارد که روی آن کلیک کنید و ادامه دهید.

هنگامی که فهرستی از پیش نویس ها دارید، می توانید یک برنامه برای انتشار آنها در هر پلت فرم رسانه های اجتماعی ایجاد کنید . فرکانس پست های شما به چیزهای زیادی بستگی دارد، از جمله اینکه چه مقدار محتوایی که می توانید ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید. مهمترین چیز این است که هماهنگ باشیم. تعیین تاریخ هدف و انجام بهترین کار خود را با آنها، بنابراین مخاطبین خود را می دانم آنچه انتظار می رود.

قبل از اینکه هر پستی را نهایی کنید، آن را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که ابتدا، وسط و پایان منطقی، و آنچه که در عنوان شما قول داده اید، ارائه می شود.


مرحله 6: همیشه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید

 

نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی

 

هنگامی که شما شروع به اجرای استراتژی بازاریابی محتوا خود می کنید، باید به طور فعال نظارت کنید که چگونه افراد پاسخگو هستند و همیشه با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. اگر یکی از اهداف شما افزایش تعامل باشد، باید در مورد آنچه که در هر پست اتفاق می افتد، را دنبال کنید.


مرحله 7: پیشرفت برنامه بازاریابی رسانه های اجتماعی را اندازه گیری کنید

 

ابزارهای بازاریابی در شبکه های اجتماعی

 

وقت آن رسیده است که در مرحله 4 به شاخص های کلیدی عملکرد بروید و پیشرفت خود را اندازه گیری کنید. این بررسی را به فرایند برنامه ریزی هفتگی و ماهانه خود بسازید. آیا تغییرات متریک دارید؟ مشاهده کنید که پست ها به خوبی انجام شده و کدامیک از اینها انجام نشده است. بیشتر از همه، لذت بردن از روند - این یک روش افسانه ای برای ارتباط با مشتریان خود در هنگام رشد کسب و کار شما است.

 

source: https://keramatzade.com/Social-media-marketing

https://keramatzade.com/Attract-more-money

دادم که زندگی مالی و شخصی من را تغییر دادند.

 

4 گام برای جذب پول بیشتر به زندگی شما

 

جذب پول زیاد

 

آیا شما در تلاش برای جذب پول هستید؟ من، تا زمانی که چهار مرحله غیرمعمول را تغییر دادم که زندگی مالی و شخصی من را تغییر دادند.

از آن زمان، بعد از دیگری یک موفقیت را تجربه کردم.

من تبدیل به یک آهنربای انسانی برای ثروت، فرصت های شگفت انگیز، ایده های خلاقانه و موفق بوده ام. و اکنون، من می خواهم این 4 مرحله را با شما به اشتراک بگذارم، بنابراین شما نیز می توانید همان را تجربه کنید.


مرحله 1: به اندازه کافی بزرگ "چرا" داشته باشید

 

جذب فوری ثروت

 

برای لحظه ای تصور کنید که از کار خود 2000 دلار در ماه درآمد دارید. سپس یک روز مادر شما (که هیچ پس انداز ندارد) به شما بگوید که او یک بیماری جدی دارد؛ اما می تواند از طریق درمان های پزشکی به ارزش 3000 دلار در هر ماه درمان شود.

اگر مادر شما را دوست داشته باشید، آیا می توانید راهی برای پرداخت هزینه های پزشکی  همراه با هزینه های شخصی خود پیدا کنید؟ کاملا!

بنابراین اجازه بدهید از شما بپرسم ...

چرا ثروت یا رفاه بیشتر می خواهید؟ دلیل باید وابستگی عاطفی قوی به شما داشته باشد.

لذتی که می خواهید به دست آورید باید بسیار لذت بخش باشد - یا دردی که می خواهید از آن اجتناب کنید باید بسیار مضطرب باشید - تا 100٪ تمرکز و تلاش های خود را برای دستیابی به اهداف مالی خود قرار دهید.

اگر به عنوان مثال، شما در یک کار بی پایان گیر کرده اید، اما شما می خواهید کسب و کار خود را به کار گیرید. شما می خواهید از خواب بیدار شوید و افسرده هر روز صبح، که آیا می توانید برای موارد اضطراری و سایر هزینه ها پرداخت کنید.

 می خواهید به کار و کسب عظیم در مورد آنچه شما واقعا دوست دارید انجام دهید، با خانواده خود بیشتر و بیشتر از زندگی خود  به طور کامل لذت ببرید.


مرحله 2: باورهای ثروت محدود خود را تغییر دهید

 

راز جذب ثروت فوری

 

خوب، بنابراین شما گفتید میخواهید غنی باشد. اما عمیقا،  شما اعتقاد دارید که ...

- افراد غریب حریص یا ناسپاس هستند؟ 
- دوستان و خویشاوندان شما اگر شما ثروتمند هستید از شما سود می برند؟ 
- پول نمی تواند شادی را خریداری کند؟ 
- کسب ثروت سرنوشت شما نیست؟ 
- شما ثروتمند هستید (یا خیلی جوان یا بیش از حد تحصیل کرده و غیره) 
و کلاسیک ... 
- پول ریشه همه شر است؟

اگر به هر یک یا بیشتر از موارد فوق پاسخ مثبت دادید، باید این باورهای محدود را تغییر دهید!

شما نمیتوانید انتظار داشته باشید که پول خود را در همان زمان بازپرداخت کنید.

مخلوط کردن با افراد ثروتمند و شما متوجه خواهید شد که آنها  افراد سخاوتمند و صادقانه ای هستند که می توانید  با انها دیدار کنید.

متوجه شوید که با غنی بودن، شما می توانید بسیاری از مردم کمک (و هنوز هم برای خود و عزیزان بیش از اندازه).

با یک دهم یا کمک به یک علت شایسته، می توانید شادکامی و رفاء معنوی خود را در همان زمان افزایش دهید. (پس از همه، خداوند خیرخواهان شاد را دوست دارد.)

رسیدن شما در دستان شماست. و هرگز خیلی دیر شده و خیلی زود برای شروع ثروت جمع شده ام. متوقف کردن احکام

همانطور که بیل گیتس گفت، "اگر شما فقیر به دنیا می روید، این اشتباه شما نیست. اما اگر فقیر میشوید، اشتباه شما است."


مرحله 3: تمرکز خود را با افراد با ثبات و خوش بینانه

 

جذب پول و ثروت

 

اگر در جذب  ثروت  جدی باشید، باید در حد امکان افراد ثروتمند و موفق باشید باشید.

بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که یکی یا بیشتر مربیان را پیدا کنید که در زمینه ای که می خواهید وارد شوید. شما می توانید از دانش، تجربه و ارتباطات خود استفاده کنید. با مدل سازی سیستم و دسترسی به شبکه خود، می توانید شروع کنید.

بهترین چیزهای بعدی این است که در شرکت های کمپین، خواندن کتاب ها و یا تماشای فیلم ها. به این ترتیب، می توانید اندیشه مثبت، عقاید و نگرش مثبت خود را بپذیرید.

برعکس، مراقب آن افرادی که در زندگی شما هستند و همیشه شکایت دارند و از رسیدن به اهداف خود محروم می شوند.

 بنابراین "حواشی" می تواند بر شما غلبه کند. سرنوشت مالی شما بستگی دارد به آن دارد!


مرحله 4: خودتان را با "یادآورهای ثروت" غوطه ور کنید

 

جذب پول در ایران

 

"یادآورهای ثروت" مواد غذایی هستند که برای یاد آوری ثروت و چیزهای دیگری که می خواهید.

آنها خود را برنامه ریزی می کنند تا از فراوانی و رفاه آگاه باشند.

در اینجا چند ایده وجود دارد:

- ایجاد یک هیئت مدیره چشم انداز که در آن تصاویری از پول و چیزهایی که می خواهید (مانند مانور، ماشین لوکس و غیره) خالی شوید. آن را در جایی که می توانید آن را اغلب مشاهده کنید. ذهننی و عاطفی خود را در این تصاویر قرار داده و اجازه می دهد تا تصورات خود را برای چند دقیقه ایجاد کنید.

- ایجاد یک فیلم پر از تصاویر و تصدیقهای که اهداف مالی خود را حمایت می کنند. 

- نوشتن میلیون دلار چک برای شما قابل پرداخت است. آنها را در سقف خود قرار دهید، در آینه حمام خود، در کیف پول خود و دیگر نقاط ممکن که می توانید تصور کنید.

- کاغذ دیواری دسکتاپ یا زمینه زمینه را انتخاب کنید که مقدار 100 دلاری را نشان می دهد یا موارد دیگری که به پول شما یادآوری می کند.

- از موارد روزمره با طرح هایی که نشان دهنده غرامت و فراوانی هستند استفاده کنید. این می تواند چیزی باشد - لباس، پتو، قلم، نوت بوک، ورق ... 

از سوی دیگر، از بین بردن تأثیرات منفی و چیزهای دیگر نیز بسیار مهم است. از تماشای اخبار و جلوگیری از خواندن مجلات شایعه ای اجتناب کنید.

این 4 راه غیر عادی را دنبال کنید و به زودی خودتان فرصت جذب  ثروت  بیشتری پیدا خواهید کرد، ایده های سودآورتر ایجاد کنید و به راحتی تجربه «خوش شانسی» بیشتری از آنچه تا به حال در زندگی داشته باشید.

 

منبع: https://keramatzade.com/Attract-more-money

https://keramatzade.com/7-A-happy-habit-that-you-can-achieve-happiness-and-a-better-life

در هماهنگی است

7 عادت خوشحال بودن که می توانید به خوشبختی و زندگی بهتر برسید

 

 
 
خوشحالی یعنی

 

 

"شادی این است که آنچه شما فکر می کنید، آنچه شما می گویید و آنچه شما انجام می دهید در هماهنگی است." مهاتما گاندی.

چرا گاهی اوقات بسیار سخت است که خوشحال باشید؟

 شاید شما، مثل من، به نقطه ای رسیده اید که آن منطقه "راحتی"  فقط کافی نیست . این در واقع تبدیل به "راحت ناراحت کننده" است. یا شاید، عمیق تر، شما فقط این احساس را دارید که باید راهی مناسب برای زندگی بهتر داشته باشید . 

پیدا کردن خودتان در اینجا، خواندن این مقاله، نشانه خوبی است و به این معنی است که شما مایل به تغییر هستید. چند نکته را تهیه کرده ایم (شادی یک کار روزمره است). من مطمئن هستم که اگر شما شروع به تمرین آنها کنید، از لحاظ علمی ثابت شده، شما هم خوشحال و به خوشبختی و زنذگی بهتر خواهید رسید


 1- با خوشحالی تصمیم بگیرید و در مورد چگونگی خوشبختی و زندگی بهتر فکر کنید

 

خوشحالی یعنی داشتن تو

 

زندگی خیلی کوتاه است. فکر می کنم که خوشبختی فقط از آسمان سقوط می کند و به نوعی پول، فرصت و یا شخصی خاصی به زندگی ما وارد می شود. و این  فقط با در نظر گرفتن لحظه ای است که قدرت را به دست می آوریم: "شروع به خوشحال شدن! خوشبختی سفر بسیار طولانی تر و عمیق تر است. خوشحال یک تصمیم روزانه است و درست مثل هر عادت دیگر ، شما باید آن را درونی کنید، که مستلزم تعهد مستمر است . بنابراین ابتدا  اراده کنید گام در خارج از منطقه راحتی خود بزارید، عادت های قدیمی و افکار منفی را پشت سر بزارید و در نهایت شروع به ساختن این تغییرات ساده که می تواند شما را تبدیل به یک فرد شاد تر کند، گام بردارید

به این ترتیب، به دنبال شادی و خوشبختی می روید .

یک مطالعه  نشان می دهد که دائما در جستجوی شادی می تواند باعث ایجاد اضطراب شود .مشکل این است که اگر نتایج به موقع به نظر نرسد ، آنها نمی دانند چگونه با ناامیدی برخورد کنند. بنابراین، حقیقت این است: خوشبختی و زندگی بهتر نتیجه یک چیز نیست، بلکه تغییر شیوه زندگی است.

شما می توانید در حال حاضر شروع  به خوشحالی کنید با چند تغییر کوچک. مانند : ببخش کسانی که به شما صدمه زده اند. دوباره تعریف ارزش های خود کنید ، لبخند بیشتر بزنید  ، سپاسگزار باشید.


2- تغییر پارادایم : موفقیت، خوشبختی را به ارمغان نمی آورد

 

خوشحالی یعنی خانواده خوب
 
 

این همه ما را تحت تاثیر قرار می دهد، زیرا این پارادایم است که جامعه هنوز بر آن تأکید دارد. فشار فرهنگی و اجتماعی به ما این اجازه را می دهد که یک عنوان یا یک شغل یا یک موقعیت در یک شرکت یا یک پروژه موفق، چیزهایی است که ما را خوشحال می کند. اما  اگر اینها نباشد چه می شود؟ در واقع، چک های بزرگ، عناوین شغلی و پروژه ها اشتباه نیست ... اشتباه است که زندگی ما و "شادی" ما با این موارد است . این چیزها فقط موقت و بی ثبات هستند و تنها حمایت از زندگی ما است . به همین دلیل، راه موفقیت به طور کامل مخالف آنچه ما به ایمان آورده ایم، است و حقیقت این است که شما می توانید بیشتر، بیشتر از آنچه تصور می کنید، دریافت کنید، اگر چنین فکر می کنید :

 

"موفقیت کلید شادی نیست . شادی کلید موفقیت است. عاشق آنچه هستید انجام دهید ، تا موفق شوید. »- آلبرت شویتزر

افرادی که تمرین بودن در خوشحالی و تجربه لحظه های شاد روزمره، قادر به غلبه بر تمام چالش های دیگر زندگی می باشند. در روابط ، کار، خانواده ، و غیره ... با توجه به مطالعه در دانشگاه کالیفرنیا، زمانی که مردم احساس خوشحالی می کنند، تمایل دارند که خوش بین، پر انرژی و اعتماد به نفس باشند که باعث می شود دیگران آن ها را دوستانه تر و قابل اطمینان تر پیدا کنند. این جنبه ها فرصت های خود را گسترش می دهند : انجام کسب و کار، دستیابی به اهداف موفقیت آمیز، ایجاد و یا توسعه چیزهای جدید و ..


3 - ارتباط با افراد مثبت را حفظ کنید تا خوشحال باشید
 
خوشحالی یعنی عروسی داریم
 
 

شادی مثل یک بیماری کوچک و یا ویروس است که در اطراف ما شناور است. هنگامی که در اطراف ما افراد مثبت، متشکل و مشتاق می باشد، "انرژی ویژه ای" را می گیریم. 

 خوشبختی مردم به میزان زیادی بستگی دارد به شادی مردم که به آنها ارتباط دارید و حتی می تواند یک پدیده جمعی باشد.

به همین دلیل است که شما باید بدانید که چگونه افرادی را انتخاب می کنید که توسط شما احاطه شده اند. 

زندگی پر از چیزهای خوب و بد است. مهم این است که چگونه ما با آن شرایط برخورد می کنیم. افراد مثبت اعتماد به نفس کافی دارند تا بدانند که می توانند مسیر حوادث را تغییر دهند و یک لحظه غم انگیز، دردناک و حتی یک شکست را در تجربه ای که ما را عاقلتر یا قویتر می کند به خوشحالی تبدیل کنند.


4- از خوشحالی و خوشبختی در زندگی در لحظه استفاده کنید

"شادی واقعی ... برای لذت بردن از حال حاضر، بدون وابستگی و اضطراب از آینده است" - لوسیوس 

 

خوشحالی یعنی عروسی دخترت باشه
 
 

یک  مطالعه منتشر شده در Sciencemag ، نشان می دهد که مردم 47٪ از زمان خود را هدر می دهند . این بدان معنی است که ما دائما حال حاضر را از دست می دهیم.مانند تصمیماتی که ما می گیریم و یا لحظات به یاد ماندنی که می گذرد ... بعدا ما تعجب می کنیم: «چطور عید نوروز به این زودی  اومد؟»

یکی از مهمترین عوامل به دست آوردن شادی، تمرکز بر امروز است و لحظات در حال حاضر را در بر میگیرد، آگاهی از آنچه که ما را احاطه کرده و هر احساسی که تجربه می کنیم، که می توانیم به خوشحالی تبدیل کنیم. گذشته ، گذشته است، ما دیگر کنترل دیروز را نداریم، اما کنترل امروز و فردا را داریم .جای تعجب نیست که نوستالژی را فراموش نمی کنیم و برای ما خیلی سنگین است، چرا که ما بسیار ناراحت هستیم و بسیاری از ترس ها و نگرانی های غیر قابل توضیح داریم.

چرا ما خیلی از ما نادان هستیم و خودمان را از زندگی حال و کنونی محروم می کنیم؟

امروز شما سالم است. امروز شما قهوه داغ و خوشمزه را نوشیدید، امروز خورشید در حال برانگیختن است، امروز می توانید نفس بکشید، امروز شما یک شریک دارید، دوستی که تماس می گیرد . امروز ،امروز است. از خود بپرسید «آیا هنوز هم این چیزها را فردا خواهم داشت؟» خب ... ما نمیتوانیم این را با اطمینان بگوییم، اما مطمئنا، با زندگی در گذشته یا نگرانی در مورد آینده، زندگی امروز را از دست می دهیم. شاید زندگی که توانایی خوشبختی ما را داشته باشد، اما ما نمیتوانیم آن را تحقق بخشیم.


5- انجام تمرین خوشحال بودن برای زندگی بهتر

 

خوشحالی یعنی اسم عشقت

 

 

ورزش  می تواند در راه های بسیار قدرتمند و حتی برای آرام کردن اختلالات اضطرابی استفاده شود. مطالعه انجام شده توسط دانشگاه ایالتی آریزونا ، نشان می دهد که تمرین خوشحال بودن، بهتر از آرامش، مراقبه و موسیقی درمانی برای قسمت های اضطراب است.

مزایای ورزش فراتر از تاثیر آنها بر بدن است. یک مطالعه نشان داده است افرادی که دچار اختلال افسردگی هستند می توانند مواد مخدر را ترک و به جای آن روش های مختلف ورزشی را انجام می دهند.  آنها میزان بالای بهبودی را نشان دادند .

 

خوشحالی یعنی عروسی

 

 ورزش بهترین پادزهر است. اگرچه  پس از حل تمام مشکلات مربوط به یک روز طولانی، برای خوشحال بودن و شادابی و زندگی بهتر ، پیاده روی، دوچرخه سواری می کنیم. شما احساس قوی تر، زنده تر، سالم تر و قدرتمند تر خواهید داشت. این یک گام در جهت درست است. آن را امتحان کنید، بخشی از این کار زیبا روز به روز برای تبدیل شدن به خوشحال بودن و زندگی بهتر است.


6- اگر می خواهید زندگی بهتر و خوشحال بودن را تجربه کنید ،سپاسگزار باشید

این جایی است که احساس خوب و راحت می کنید و هیچ موقع فرصت سپاسگزاری و شکر خدا را فراموش نکنید. به زندگی، به جهان و خدا  که به آن اعتقاد دارید سپاسگزاری کنید.      وقتی شما بیشتر سپاسگزار باشید، زندگی بیشتر به شما پاداش می دهد.

ابراز قدردانی شما را قادر به زندگی در حال حاضر می کند. ممکن است  احمقانه به نظر برسد، اما ضروری است که از داشتن تمام اندامهایمان سپاسگزار خداوند باشیم: دو پا، دو دست، دو گوش ... وقتی این کار را می کنیم، به راحتی احساس راحتی می کنیم، همه چیز در جایگاه خودش قرار میگیرد. 

 

 

خوشحالی بعد از گل

 

 

همه اینها به شما کمک می کند تا بیشتر از آنچه که فکر می کنید، خوش شانس هستید و به شما کمک می کند تا روز بعد با انرژی بیشتری شروع کنید.


7- دیگران را کمک کنید تا خوشحال و زندگی بهتر داشته باشید

 

خوشحالم که هستی

 

 

اغلب ما در مورد کارهایمان، کسب و کارها، نگرانی ها و غیره متمرکز هستیم، انگار که ما برای هر چیز دیگری وقت نداشته ایم. اما  زمانی که ما چند ساعت در روز به افراد دیگر اختصاص می دهیم، انگار وقت خیلی زیادی برای ان گذاشته ایم.  یک ژست ساده می تواند باعث شود کسی احساس ارزشمندی کند، که تنها نیست و امیدوارتر باشد. 


نتیجه خوشحال بودن :

امیدوارم این نکات در مورد چگونگی خوشحال بودن و زندگی بهتر و خوشبختی برای شما مفید باشد. به یاد داشته باشید که اکنون می توانید شروع کنید ، بنابراین شروع کار بر روی شادی خود دست نکشید. زندگی بهتر و خوشبختی یک انتخاب روزمره است و شما باید آن را دنبال کنید و آن را شروع کنید. برای رسیدن به این هدف، باید بر روی کنجکاوی تمرکز کنید و از همه آنچه که شما دارید، احساس کنید و می توانید امروزه تجربه کنید و خوشحالباشید. شاید شما هم اکنون همه چیز را برای خوشحال شدن داشته باشید و هنوز هم آن را درک نکردید.

لذت بردن ازهر نفس عمیقی که می توانید بکشید و هر روز صبح می توانید خورشید را ببینید. راه رفتن، دویدن یا دوچرخه سواری ، مفیدتر از نشستن روی نیمکت خواهد بود. با زمان و فضای خود، با کمک دیگران، سخاوتمند و خوشحال باشید.امیدوارم در تمام طول زندگیتون شاد و خوشحال در کنار خانواده لحظات پرشوری را تجربه کنید.موفق باشید

احمدرضا کرامت

 

source :https://keramatzade.com/7-A-happy-habit-that-you-can-achieve-happiness-and-a-better-life