https://keramatzade.com/

https://keramatzade.com

https://keramatzade.com/

https://keramatzade.com

https://keramatzade.com/How_to_make_our_money_so_that_we_can_never_lose_money

...

چگونه پولدار بمانیم؟

1-مخارج ماهیانه و پول خودرا یادداشت کنید

مخارج و درآمدتان را کنترل کنید تا تصویر دقیقی از موقعیت اقتصادی‌تان داشته باشید. فاکتور‌ها را نگه دارید و مخارج‌ را بلافاصله در دفتر بنویسید. جمع هزینه‌ی ماهانه‌ی قبض‌ها را هم به بودجه‌بندی‌تان اضافه کنید. همیشه مخارج ماهانه و مقدار پول خود را یادداشت کنید تا بتوانید صورتی کلی از اقلامی که بابت‌شان هزینه می‌کنید داشته باشید و میزان هزینه‌ها را بدانید.
از سبد مصرفی خانوار اطلاع داشته و طبق برنامه زمانی و اولویت‌ها هزینه کنید تا از مخارج زائد و غیرضروری اجتناب کرده باشید.

2-مخارج را گروه بندی کنید تا پول پس انداز کنید

شما با دسته‌بندی هزینه‌ها جاهای هدررفت سرمایه و حتی نابجا‌خرج‌کردن را کشف می‌کنید. هزینه‌های خانوار شامل:1- مصارف خوراکی 2- پوشاکی 3- بهداشتی 4- درمانی 5- انرژی 6-آموزشی 7-فرهنگی 8-تفریحی 9-خدمات نگهداری و تعمیر 10-تزئینی و تجملی است.احتمالا پس از گروه‌بندی مخارج متوجه می‌شوید بعضی از گروه‌ها هزینه‌ی بسیار زیادی مصرف می‌کنند،آنها را دقیق‌تر بررسی کنید تا مخارج غیر ضروری را بیابید و پول بیشتری پس‌انداز کنید.

3-برای پول و مخارجتان برنامه‌ریزی کنید

  • برای اینکه کمتر خرج کنید لحظه‌ای تصمیم نگیرید، هنگامی که در منزل هستید با آرامش لیست خریدتان را بنویسید.

  • قبل از خرید از چند مغازه دیدن کنید، قیمت تقریبی جنس‌های مدنظرتان را یادداشت کنید، بدون اینکه چیزی بخرید به خانه برگردید و در آرامش کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.   اگر بدانید دقیقا چه چیزی می‌خواهید بخرید، کمتر در مغازه می‌مانید و پول کمتری خرج می‌کنید.

  • اگر به هر خرید به‌عنوان یک تصمیم مهم نگاه کنید، عاقلانه‌تر تصمیم می‌گیرید.
  • کالایی را برای سرگرمی امتحان نکنید و تست‌های رایگان را نپذیرید، در غیر این صورت حتی اگر قصد خرید نداشته باشید وسوسه می‌شوید خارج از برنامه خرید کنید.
  • پس از آنکه مدتی مخارج‌تان را کنترل کردید، برای هر گروه بودجه‌ی ماهانه یا هفتگی اختصاص بدهید. حواس‌تان باشد کل بودجه از درآمدتان کمتر باشد تا جای ممکن پس‌انداز کنید.

مقالات مرتبط : باورهایی که باید در مورد پول داشته باشید

چگونه پولدار شویم؟

چگونه با قانون جذب ثروتمند شویم؟


4-آن چیزی را بخرید که موردنیازشماست و پول اضافی خرج نکنید

  • هنگامی که برای خرید مایحتاج خود به فروشگاه محل می‌روید، سعی کنید آن چیزی را بخرید که مورد نیاز شماست. برای این کار می‌توانید مایحتاج خود را به ترتیب اولویت روی یک  صفحه کاغذ یادداشت کنید. مراقب باشید هیچ‌گاه کالاهای متنوع فروشگاه با بسته‌بندی‌های زیبا شما را تحت تأثیر خود قرار ندهد.
  • همیشه آنچه را نیاز دارید در محل اصلی آن خریداری کنید.
  • قبل از خرید از چند مغازه دیدن کنید، قیمت تقریبی جنس‌های مدنظرتان را یادداشت کنید، بدون اینکه چیزی بخرید به خانه برگردید و در آرامش کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید.  اگر بدانید دقیقا چه چیزی می‌خواهید بخرید، کمتر در مغازه می‌مانید و پول کمتری خرج می‌کنید.
  • اگر به هر خرید به‌عنوان یک تصمیم مهم نگاه کنید، عاقلانه‌تر تصمیم می‌گیرید.
  • کالایی را برای سرگرمی امتحان نکنید و تست‌های رایگان را نپذیرید، در غیر این صورت حتی اگر قصد خرید نداشته باشید وسوسه می‌شوید خارج از برنامه خرید کنید.

5- در خرج پول صرفه جویی کنید

  •  اگر برایتان مقدور است زودتر از خانه بیرون رفته و از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید تا هزینه‌های نگهداری ماشین و مخارج سنگین ایاب‌وذهاب به شما فشار نیاورد

  • بعضی از مواد غذایی انرژی بیهوده دارند؛ مانند انواع شیرینی و نوشابه که هزینه سنگینی را به خانواده تحمیل می‌کنند؛ پس در خرید آنها با احتیاط رفتار کرده و برایشان هزینه نکنید.

  •  موادی که فسادپذیر هستند و عمر کوتاهی دارند را تا مصرف نکرده‌اید خریداری نکنید.
  •  در مصرف انرژی با استفاده از روش‌های مختلف صرفه‌جویی کنید؛ مانند استفاده از لامپ‌های کم‌مصرف از جمله مهتابی و فلورسنت که شاید گران‌تر باشند ولی در درازمدت هزینه  اولیه را برمی‌گردانند. استفاده از تلفن در ساعت‌هایی که قیمت تلفن ارزان‌تر اعلام شده است.
  • در مصرف سوخت نیز زمانی که برای شست‌وشو نیاز به آب گرم ندارید، بکار نبرید. و همیشه بدانید هزینه مصرف انرژی، تصاعدی حساب می‌شود.

 

6-منتظر حراجی‌ها و تخفیف‌ها بمانید تا پول شما هدر نرود

  • اگر کالایی را نیاز دارید، ولی امروز تهیه‌ی آن ضرورتی ندارد، منتظر حراج بمانید یا سعی کنید کارت تخفیف پیدا کنید.
  • از حراج و کارت تخفیف فقط و فقط برای کالاهایی که واقعا نیاز دارید یا از قبل قصد خریدشان را داشته‌اید استفاده کنید. پایین آوردن قیمت‌ها یکی از روش‌های رایج تحریک مشتری  برای خرید محصولی است که به آن نیاز ندارد.
  • محصولاتی را که تنها در زمان معینی از سال به کار می‌آیند، هنگامی که بازارشان کساد است تهیه کنید. پالتوی زمستانه در فصل تابستان ارزان‌تر است

 


مقاله مرتبط : علم ثروت چیست؟  -  قانون جذب ثروت

 


 

7-تحت تاثیر تبلیغات قرار نگیرید تا پول از دست دهید

  • عوامل محیطی تاثیر زیادی روی پول خرج کردن ما دارند. هوشیار باشید و دقیقا بدانید چرا می‌خواهید فلان محصول را بخرید.
  • تحت تاثیر تبلیغات خرید نکنید. چه تبلیغ را در تلویزیون دیده باشید، چه روی بسته‌بندی محصول، باید به صداقت آن شک کنید. آنها طراحی شده‌اند تا شما را برای پول خرج کردن  تشویق کنند و تصویر ایده‌آلی از محصول نشان می‌دهند، نه آنچه واقعا هست.
  • هیچ محصولی را تنها به دلیل ارزانی نخرید. اگر می‌خواهید کالایی را تهیه کنید بسیار خوب است که از کارت‌های تخفیف و حراجی‌ها استفاده کنید، اما خرید یک کالا تنها به دلیل  اینکه 50درصد تخفیف دارد پس انداز محسوب نمی‌شود.
  • حواس‌تان به حقه‌های قیمت‌گذاری باشد؛ 199 هزار تومان همان 200 هزار تومان است. ارزش هر کالا را با کیفیت خودش بسنجید، نه با کالاهای دیگری که به شما پیشنهاد می‌شود.   فروشنده می‌تواند با بزرگ‌نمایی قابلیت‌های محصولی که به آن نیاز ندارید، محصول ارزان‌تر را در نظرتان گران جلوه بدهد و در نهایت شما را وادار کند برای امکاناتی که مورد استفاده‌تان نیست پول بیشتری خرج کنید.

 

 

مشاهده لینک pdf مقاله: چگونه پولمان راخرج کنیم که هیچوقت بی پول نشویم؟

مطالب مرتبط

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

در این کتاب کاملا استثنایی، ریچارد کارلسون 100 کلید ثروتمند شدن را به شما می‌آموزد. این کتاب با تمرکز کاملا ویژه بر روی کـسب درآمد بیشتر و ثروتمند شدن، راه‌های عملی را ارائه می‌دهد که هر فردی با بکارگیری آن‌ها به راحتی می‌تواند میزان ثروت و سرمایه خویش را چندین برابر افزایش دهد و آنچه را که سالیان سال به دنبالش بوده است، بدست آورد.» به خاطر داشته باشید مسافرت یک هزار کیلومتری با قدم اول آغاز می‌شود، ببخشید و ببخشید و ببخشید، جادوی عدم وابستگی را بیاموزید، اشتیاق آرام را تجربه کنید، جادوی عدم وابستگی را بیاموزید و...


https://keramatzade.com/how_to_rich

دخلی به اوضاع شرایط کشور، اوضاع شرایط خانوادگی و حتی سرمایه اولیه تان نیز ندارد.

چگونه میلیاردر شویم؟


1. رؤیاهای بزرگ برای میلیاردر شدن داشته باشید

چه چیزی می‌توانید به جهان ارائه دهید که منحصربه‌فرد و مفید باشد و بتواند زندگی‌ها را تغییر بدهد و کسب‌وکارهای جدید ایجاد کند؟ میلیاردر-هیچ میلیاردری برای موفقیتی متوسط شرکتش را راه‌اندازی نکرده است.

میلیاردر-بیل گیتس در سن 19 سالگی، یکی از اولین افرادی بود که متوجه شد اگر عملکرد کامپیوترهای شخصی آن‌قدر ساده شوند که همه بتوانند از آنها استفاده کنند، این دستگاه‌ها می‌توانند در کسب‌وکار، آموزش، ارتباطات و سرگرمی انقلابی به پا کنند. این دیدگاه منجر به تأسیس مایکروسافت شد. جف بزوس، بنیانگذار آمازون، آینده‌ای را پیش‌بینی کرد که در آن خرده‌فروشان مجازی می‌توانند با هزینه‌ی پایین‌تر، انتخاب‌های بیشتر و خدمات مشتری بهتری جایگزین عملیات واقعی کنند. میلیاردرها در تشخیص آنچه می‌تواند انجام شود ماهر بوده و آن را به حقیقت تبدیل می‌کنند.میلیاردر


2. جهت میلیاردر شدن به جزئیات توجه کنید

به قول هاروی فایرستون، بنیانگذار شرکت تایر و لاستیک فایرستون، «موفقیت مجموعه‌ای از جزئیات است». استیو جابز هم‌بنیانگذار اپل و رؤیاگرای مشهور به دلیل توجهش به جزئیات شهره بود. به گفته‌ی همکارانش، هیچ جزئیاتی آن‌قدر برای جابز کوچک نبودند که آنها را نادیده بگیرد. طبق گزارش ان‌پی‌آر، جابز یک بار صبح روزی تعطیل با مدیر اجرایی گوگل تماس گرفته و توضیح می‌دهد که از رنگ لوگوی گوگل روی صفحه‌ی نمایش آی‌فون ناراضی است. در مراحل اولیه، شرکت‌ها به احتمال زیاد به دلیل نادیده گرفتن جزئیات شکست می‌خورند، نه به دلیل بی‌توجهی کارآفرین به آن تصویر بزرگی که در مقابل‌شان دارند جهت میلیاردر شدن دارند.


3. از شکست نترسید تا میلیاردر شوید

بدانید که جلوگیری از همه‌ی اشتباهات و مشکلات غیرممکن است، بنابراین از شکست نترسید، حتی شکست‌های تحقیرآمیز. اولین فروشگاه سام والتون در آرکانزاس ورشکسته شد. پلت‌فرم نیوتون شرکت اپل شکست بزرگی بود، اما تجربیاتی که برای این شرکت به همراه داشت، منجر به تولید آی‌پد و آی‌فون شد. کامپیوتر لیزای اپل چنان شکست بزرگی بود که جابز موقعیت خود را در این شرکت از دست داد.

میلیاردر شوید

جیمز دایسون (شماره‌ی 318)، مخترع انگلیسی جاروبرقی دایسون، در طول 15 سال، 5127 نمونه‌ی اولیه ساخت تا در نهایت بتواند محصول خود را به بازار عرضه کند. کارلوس اسلیم عقیده دارد که بزرگترین فرصت‌ها در شرایطی به وجود می‌آیند که دیگران از شکست می‌ترسند. او می‌گوید: «وقتی بحرانی به وجود می‌آید، همه به دنبال خروج هستند و اینجاست که ما دوست داریم وارد شویم.


مقاله مرتبط : چگونه میلیاردر شویم؛ 7 راهکاری که با آن می‌توانید پول پارو کنید


4به صدای درون خود گوش بدهید تا طعم میلیاردر بودن را بچشید

جاویژه‌ی مخصوص خود را بیابید. تلاش نکنید آنچه را که سایرین انجام داده‌اند، کپی کنید. بر روی کشف آن چیزهایی تمرکز کنید که جهان می‌خواهد و نیاز دارد.

برای مثال، طبق گزارش فوربز، مرد جوانی که در سال 2008 تلاش می‌کرد در پاریس تاکسی پیدا کند و در نهایت هم موفق به این کار نشد، چند وقت بعد اوبر را تأسیس کرد و اپ موبایلی را توسعه داد که مسافران شهری را به رانندگان تاکسی اقتصادی اشتراک‌گذاری متصل می‌کند. این اپ در سال 2010 در سان‌فرانسیسکو راه‌اندازی شد و در حال حاضر در کشورهای مختلف در سراسر جهان در دسترس است. دو بنیانگذار اوبر، یعنی تراویس کالانیک و گرت کمپ که در فهرست فوربز جایگاه 283 را در اختیار داشتند، هر یک دارای ارزش خالص تقریبی 5٫3 میلیارد دلار هستند.

به نقل از فوربز، دو دانشجوی ام‌آی‌تی، درو هیوستون و آرش فردوسی در سال 2007 سرویس میزبانی از فایلی بنیان گذاشتند، آن هم به این خاطر که مدام فلش درایوهای خود را فراموش می‌کردند! سرویس آنها با نام دراپ‌باکس، اشتراک‌گذاری فایل را آسان‌تر و در عین حال امن‌تر کرد. دراپ‌باکس که همچنان شرکتی خصوصی است، دارای ارزش بیش از 10 میلیارد دلار است. درو هیوستون (شماره‌ی 1533) مدیرعامل این شرکت، دارای ارزش خالص برآورد‌شده‌ی 1٫21 میلیارد دلار است. ایده‌هایی را دنبال کنید که مجذوب‌کننده هستند و شما را وادار کنند هنگام سختی شرایط، هم‌چنان به پیشروی ادامه دهید تا به رویای میلیاردر شدن دست یابید.


5. همه فرصت‌ها در راه میلیاردر شدن را به چنگ آورید

علاقه‌مندی را فراموش کنید، موفقیت یعنی شور و شعف. مارک کیوبن (شماره‌ی 603) که در اوایل دهه‌ی سوم زندگی‌اش و پس از فروش شرکتش به یاهو میلیاردر شد توصیه می‌کند: «شرکتی تأسیس نکنید، مگر اینکه به انجام این کار بیش از حد علاقه‌مند بوده و آن را با تمام وجودتان دوست داشته باشید. اگر استراتژی خروج دارید، این شور و شعف نیست». کیوبن در حین کار روی ایده و راه‌اندازی شرکتش، نمی‌توانست با دوستانش ارتباط خوبی برقرار کند، هفت سال بدون تعطیلات سر کرد، در طول این مدت حتی یک کتاب خارج از حوزه‌ی کاری‌اش مطالعه نکرد. او می‌گوید: «کاملا متمرکز بودم».

بیل گیتس در طول دهه‌ی سوم زندگی‌اش، در حالی‌که مایکروسافت را بنا می‌کرد، هرگز یک روز هم به مرخصی نرفت. مارک زاکربرگ کارآفرینان را به حرکت سریع‌تر و «شکستن روش‌های سنتی کسب‌وکار» تشویق می‌کند.


مقالات مرتبط : رازهای ثروتمند شدن

علم ثروت

پول


6. خدمات خود را برای میلیاردر شدن توسعه دهید

هیچ‌کس نمی‌تواند به تنهایی میلیاردر شود. همه در این مسیر به کمک نیاز دارند. همان‌طور که بتمن، رابین را داشت، گیتس هم هنگام ساخت مایکروسافت، استیو بالمر را در کنار خود داشت. «دو استیو» (جابز و وزنیاک) هم در ابتدا اپل را با هم اداره می‌کردند. وارن بافت از سال 1975 با چارلی مانگر (شماره‌ی 1553 در فهرست) کار کرد.

همراه مورد اعتماد می‌تواند از شما پشتیبانی کند، به عنوان عامل انتشار عقاید به شما خدمت کند و وقتی زمانش می‌رسد، از انتقاد هم ترسی ندارد. اگر رئیس قطار باشید، او برای حصول اطمینان از گم شدن یا نادیده گرفته شدن موارد لازم به عنوان دیده‌بان عمل می‌کند. او از شما محافظت می‌کند و متمرکز است.

هرگز از کار با افراد باهوش‌تر از خود، یا کسانی که ابزارهایی دارند که شما فاقد آنها هستید، هراس نداشته باشید.


7. رضایت مشتریان خود را به دست بیاورید تا راه میلیاردر شدن را طی کنید

برای محصولات و خدمات خود اختراع، نوآوری و سرمایه‌گذاری به خرج دهید، همیشه رضایت مشتری را به عنوان هدف شماره یک در نظر داشته باشیدجی پل گتی که مجله‌ی فوربز او را ثروتمندترین آمریکایی در سال 1957 نامید، گفته است: «فردی که به ابزارهای انجام همه‌ی کارها یا تولید همه چیز به صورت بهتر، سریع‌تر یا اقتصادی‌تر دست یابد، آینده و ثروت خود را در دست خواهد داشت».

یکی از همکاران فوربز به نام جفری دورمن اشاره کرده است که 75 درصد از میلیاردرهای سال 2015 در جهان پول خود را از طریق فروش چیزهایی که مشتریان می‌خواهند به دست آورده‌اند. او گفته که آنها موارد بهتری به مشتریان ارائه دادند و نتیجه‌ای برد-برد برای مشتری و میلیاردری به وجود آورده‌اند که محصول یا خدمات را ارائه داده است. برای اینکار بهتر است روی مهارت‌های مربوط به جلب رضایت مشتری بیشتر کار کنید.


سخن آخر

شانس نقش بسیار مهمی در موفقیت دارد . شانس کمک می کند که در زمان درست در جای درست باشید . با این وجود اگر ندانید وقتی در زمان درست در مکان درست هستید چه کار باید بکنید ، شانس نمی تواند خیلی به شما کمک کند.موقعیت های هوشمندانه ، سرمایه گذاری های هوشمندانه و رشد و یاد گیری بلند مدت در کنار شانس به شما کمک خواهد کرد که یک میلیاردر شوید . وقتی اولین درآمد میلیاردی خود را به دست آوردید به خاطر بیاورید که این مطالب را برای میلیاردر شدن اینجا خوانده بودید .

 

مشاهده لینک pdf مقاله: چگونه میلیارد شویم

مطالب مرتبط

https://keramatzade.com/Plan-your-business-plan

از طرح خود برای جمع آوری پول برای تامین مالی شرکت خود استفاده کنید. 

1-کسب و کار خود را برنامه ریزی کنید

 

تصمیم گرفتید یک طرح کسب و کار بنویسید و آماده باشید تا شروع کنید. مبارک باشد. به احتمال زیاد فرصت های کسب و کار شما را افزایش می دهد. اما قبل از اینکه شما طرح خود را شروع کنید، باید آن را پیش بینی کنید ..

1-برای شروع کسب و کار مسئولیت پذیر باشید

یکی از مهمترین دلایل برنامه ریزی کسب و کار شما این است که شما ممکن است برای پیش بینی ها و پیشنهادهایی که در آن وجود دارد، مسئولیت پذیر باشید. این به خصوص اگر شما از طرح خود برای جمع آوری پول برای تامین مالی شرکت خود استفاده کنید. بیایید بگوییم پیش بینی می کنید که در سال دوم عملیات خرده فروشی خود، چهار مکان جدید را باز کنید. یک سرمایه گذار ممکن است یک گوشت گاو داشته باشد، زیرا به دلیل شرایطی که شما پیش بینی کرده اید، فقط دو بار باز کنید. یک طرح کسب و کار می تواند به یک زندگی شخصی خود برسد.


2-استراتژی کسب و کار

دوم، همان طور که قبلا یاد گرفته اید، برنامه های کسب و کار می تواند اسناد پیچیده باشد. همانطور که طرح خود را پیش نویس می کنید، تصمیمات زیادی در مورد مسائل جدی مانند استراتژی که دنبال می کنید، و همچنین مواردی که کمتر مهم است، مانند آنچه کاغذ رنگی آن را چاپ می کنید، تصمیم می گیرید. پیش از این فکر کردن درباره این تصمیمات یک راه مهم برای به حداقل رساندن زمان صرف برنامه ریزی کسب و کار شما و به حداکثر رساندن وقت صرف درآمدتان می شود.

به طور خلاصه، برنامه ریزی برنامه شما به کنترل میزان درجه پاسخگویی شما کمک می کند و باعث کاهش تصمیمات ناخوشایند می شود. برای برنامه ریزی برنامه، ابتدا باید تصمیم بگیرید که اهداف و اهداف شما در کسب و کار چیست. به عنوان بخشی از آن، کسب و کار را که برای شروع انتخاب کرده اید را ارزیابی می کنید و یا اینکه در حال حاضر در حال اجرا هستند، برای دیدن آنچه که احتمال دارد آن را به پایان رسانده است. در نهایت، شما باید عناصر رایج بسیاری از برنامه ها را بیابید تا ایده هایی را که می خواهید شامل کنید و چگونگی رفتار هر یک از آنها را ببینید.


3-اهداف کسب و کار

اهداف خود را تعریف کنید چشمانتان را ببندید. تصور کنید که الان در 5سال دیگر هستید. می خواهید کجا باشید؟ آیا شما در حال انجام یک کسب و کار هستید که به طور قابل توجهی در اندازه افزایش نمی یابد؟ آیا شما امپراتوری به سرعت در حال رشد را اداره می کنید؟ آیا شما در جایی از ساحل آرامش بخش هستید، لذت بردن از دستاوردهای سخت خود را؟

پاسخ دادن به این سوالات بخش مهمی از ایجاد یک طرح کسب و کار موفق است. در حقیقت، بدون دانستن کجا می روید، واقعا نمی توانید برنامه ریزی کنید.

اکنون زمان خوبی برای کمی ارتباط آزاد است - تا اجازه دهید ذهن شما سرگردان شود و هر مسیری را که می خواهیدبروید. کسب و کار شما را پایین بیاورید جستجو کنید.

سعی کنید یک مقاله شخصی در مورد اهداف کسب و کار خود بنویسید. این می تواند به صورت یک نامه به خودتان باشد، از پنج سال آینده در آینده نوشته شود، تمام آنچه را که انجام داده اید و آنچه در آن آمده است، شرح دهید.

همانطور که شما چنین سند را می خوانید، ممکن است یک کشف شگفت انگیز ایجاد کنید، مانند اینکه شما واقعا نمی خواهید خود را یک شرکت بزرگ و سریع رشد دهید، اما با یک کسب و کار کوچک پایدار محسوب می شود. حتی اگر چیز جدیدی یاد نگیرید، با این وجود، دستیابی به اهداف و اهداف خود به طور دقیق، کمک زیادی در تصمیم گیری در مورد چگونگی کسب و کار خودتان خواهید بود.


مقالات مرتبط : با استفاده از این ترفند با 10 ایده بزرگ کسب و کار آشنا شوید 

 چگونه ثروتمند شویم؟ 

کسب و کار 

افزایش درامد 

کارافرین


4-چک لیست اهداف و اهداف کسب و کار

اگر شما دچار مشکلی در تصمیم گیری درباره اهداف و کسب و کار خود شده اید، در اینجا چند سوال برای خودتان مطرح کنید:

چطور متوجه شدم که این موفقیت کسب و کار را می بینم؟
آیا مایلم پول شخصی خودم را بپردازم و چندین ساعت کار کنم تا بدون پرداخت هزینه قربانی کردن زمان و شیوه زندگی شخصی، شاید سالهاست؟
اگر چنین کاری انجام نشود، چه اتفاقی خواهد افتاد؟
اگر موفق شود، چه تعداد کارمند این شرکت در نهایت داشته باشد؟
درآمد سالانه آن در یک سال چه خواهد بود؟ پنج سال؟
سهم بازار آن در آن زمان چه خواهد بود؟
آیا این یک بازاریاب توافق است یا طیف گسترده ای از محصولات و خدمات را به فروش می رساند؟
برنامه های من برای گسترش جغرافیایی چیست؟ محلی؟ ملی؟ جهانی؟
آیا می خواهم یک مدیر دستیار باشد یا بخش بزرگی از وظایف را به دیگران منتقل کنم؟
اگر من نمایندگی کنم، چه نوع وظایف را به اشتراک میگذارم؟ حراجی؟ فنی؟ دیگران؟
چقدر راحت می توانم از دیگران هدایت کنم؟ آیا می توانم با شرکا یا سرمایه گذاران که نیاز به ورود به مدیریت شرکت دارند کار کنم؟
آیا می خواهد مستقل و خصوصی باقی بماند، یا در نهایت به دست آورد یا عمومی شود؟



5-اهداف مالی شما در کسب و کار

به خصوص اگر شما به عنوان بخشی از اهداف کسب و کار و اهداف خود، رشد بسیار سریع را پیش بینی کنید.

اغلب کارآفرینان خوش بینانه  معتقدند که رشد فروش به همه چیز مربوط می شود و قادر خواهد بود که رشد خود را از طریق تولید درآمد تامین کند. با این حال، این به ندرت مورد است، به دلیل یک دلیل ساده: شما معمولا باید هزینه مواد خود را قبل از پرداخت مشتریان خود پرداخت کنید. این مساله جریان پول نقد دلیل بسیاری از شرکت های سریع رشد است که به دنبال تامین مالی یا فروش سهام برای تامین مالی رشد خود هستند. آنها به معنای واقعی کلمه سریعتر رشد می کنند تا بتوانند هزینه کنند.

شروع کنید با پرسیدن خودتان به چه نوع تأمین مالی نیاز دارید - و آنچه شما مایل به پذیرفتن آن هستید. هنگامی که از پول نقد کم می کنید یا انتظار دارید که پول نقد نباشد، آسان است، به این نگرش که تقریبا هر منبع مالی فقط خوب است، آسان است. اما هر نوع تأمین مالی دارای ویژگی های گوناگون است که باید در هنگام برنامه ریزی برنامه های خود مورد توجه قرار گیرد. این خصوصیات سه شکل اولیه دارد:

اول، مقدار کنترل شما باید تسلیم شود. یک همکار مساوی، کاملا طبیعی، تقاضای کنترل تقریبا برابر است. سرمایه گذاران مخاطره آمیز اغلب به تصمیمات مدیریتی، به طور مثال، قرار دادن یک یا چند نفر را در هیئت مدیره خود،  ورودی قابل توجهی می دهند. سرمایه گذاران فرشته ممکن است به شدت درگیر یا درگیر نباشند، بسته به سبک شخصیشان. بانکداران، در انتهای دیگر مقیاس، به احتمال زیاد هیچ مشاوره ای را ارائه نخواهند داد تا زمانی که پرداخت های اصلی و منافع را به موقع انجام دهید و به هیچ وجه شرایط دیگر وام خود را نقض نکنید.
شما همچنین باید مقدار پولی را که احتمالا نیاز دارید را در نظر بگیرید. هر مبلغی که کمتر از چند میلیون دلار است، به اندازه ی کافی برای پیشنهاد عمومی اولیه سهام عمومی مورد توجه قرار گرفته است. سرمایه گذاران سرمایه گذاری احتمالا مبلغ 250،000 تا 3 میلیون دلار سرمایه گذاری می کنند. از سوی دیگر، تنها ثروتمندترین سرمایه گذار فرشته قادر به ارائه بیش از چند صد هزار دلار، در صورتی که خواهد بود.
تقریبا هر منبع مالی، از یک بانک به یک عامل، دارای مقرراتی در مورد اندازه مالی که ترجیح می دهد. پیش بینی نیازهای شما در حال حاضر شما را در آماده سازی طرح شما راهنمایی می کند.

توجه سوم هزینه است. این را می توان از نظر نرخ بهره و سهام مالکیت و همچنین در، کارهای اداری و بدون هیچ زحمتی ساده و قدیمی اندازه گیری شد.
چگونه از طرح شما استفاده می کنید
باور کنید یا نه، بخشی از برنامه ریزی برنامه شما برنامه ریزی شده است که شما با آن کار می کنید. نه، ما دیوانه نشده ایم - حداقل هنوز نه. یک طرحکسب و کار را می توان برای چندین مورد استفاده کرد، از نظارت بر پیشرفت شرکت شما به سوی اهداف به تحریک کارمندان کلیدی برای پیوستن به شرکت شما. تصمیم گیری در مورد چگونگی استفاده از شما، بخش مهمی از آماده شدن برای نوشتن آن است.

آیا قصد دارید از طرح خود برای کمک به پول خود استفاده کنید؟ در این مورد، شما باید بسیار با دقت در مورد خلاصه اجرائی، مدیریت، و بازاریابی و جنبه های مالی کسب و کار تمرکز کنید. شما نیاز دارید که به وضوح متمرکز شوید که چگونه شرکت شما پول می گیرد. اگر به دنبال یک وام بانکی هستید، باید توانایی خود را برای ایجاد جریان نقدی کافی برای وام های خدماتی تقویت کنید. سرمایه گذاران سهام، به خصوص سرمایه گذاران سرمایه گذاری، باید نشان دهند که چگونه می توانند از شرکت شما پول نقد بگیرند و نرخ بازگشتی را که قابل قبول پیدا می کنند، تولید کنند.

آیا قصد دارید از برنامه خود برای جذب کارکنان با استعداد استفاده کنید؟ سپس شما می خواهید بر روی مواردی مانند گزینه های سهام و سایر جنبه های جبران خسارت و همچنین موقعیت، محیط کاری، فرهنگ سازمانی و فرصت های رشد و پیشرفت تاکید کنید.

آیا پیش بینی کنید که طرح خود را به تامین کنندگان نشان دهید که شما یک مشتری ارزشمند هستید؟ یک طرح کسب و کار جامع ممکن است یک تامین کننده برخی از کالاهای گرانبها را متقاعد کند که به نفع شما از رقبای شما باشد. همچنین ممکن است به شما کمک کند اعتبار تامین کننده را ترتیب دهید. شما ممکن است بخواهید به لیست مشتریان آبی-روبان خود و رکورد بی نظیر بازپرداخت بدهی های تجاری در این طرح تأکید کنید.

 

کسب و کار

6-ارزیابی پتانسیل شرکت شما برای کسب و کار

متاسفانه برای اکثر ما، خواسته های ما در مورد جایی که ما می خواهیم برویم، مهم نیست که توانایی کسب و کار ما در کنار ما وجود دارد. 

خوشبختانه یکی از ارزشمندترین استفاده ها از یک طرح کسب و کار این است که به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا سرمایه گذاری که قلب شما را بر عهده دارد، واقعا رویای شما را برآورده می کند.. بسیاری از ایده های کسب و کار هرگز آن را در مرحله برنامه ریزی قرار ندهند؛ زیرا بنیانگذاران آن، به عنوان بخشی از یک روند برنامه ریزی منطقی و انسجام، فرضیه های خود را آزمایش می کنند و خواستار آن هستند.

ایده خود را در مورد حداقل دو متغیر آزمایش کنید. ابتدا، مالی، برای اطمینان از اینکه این کسب و کار، اقتصادی است. دوم، شیوه زندگی، چرا که کسی که کسب و کار موفق است که از آن متنفرند؟

به سؤالات زیر پاسخ دهید تا بتوانید پتانسیل شرکتتان را مشخص کنید. هیچ پاسخ اشتباهی وجود ندارد. هدف این است که به سادگی به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که چقدر سرمایه گذاری پیشنهادی شما با اهداف و اهداف شما منطبق است.


مدیریت مالی کسب و کار :

سرمایه اولیه چه کسب و کار نیاز دارد؟
چقدر کنترل می خواهید سرمایه گذاران را ترک کنید؟
وقتی کسب و کار یک سود تبدیل می کند؟
هنگامی که سرمایه گذاران، از جمله شما، می توانند درآمد خود را از دست بدهند؟
پیش بینی سود کسب و کار در طول زمان؟
آیا می توانید تمام وقت خود را به کسب و کار مالی اختصاص دهید؟
شما می توانید از نوع توزیع حقوق و دستمزد یا توزیع سود به خانه منتقل کنید؟
شانس کسب و کار موفق چه خواهد بود؟
چه اتفاقی خواهد افتاد؟


سبک زندگی در کسب و کار:

کجا زندگی میکنی؟
چه کاری انجام می دهید؟
چند ساعت کار می کنید؟
آیا شما قادر به تعطیلات هستید؟
چه اتفاقی می افتد اگر شما بیمار هستید؟
آیا به اندازه کافی درآمد کسب کنید تا شیوه زندگی خود را حفظ کنید؟
آیا خانواده شما فورس های شما را تصور می کنند و با آنها موافق هستند؟

 

مشاهده لینک pdf مقاله: برنامه کسب و کار خود را برنامه ریزی کنید

مطالب مرتبط

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

در این کتاب کاملا استثنایی، ریچارد کارلسون 100 کلید ثروتمند شدن را به شما می‌آموزد. این کتاب با تمرکز کاملا ویژه بر روی کـسب درآمد بیشتر و ثروتمند شدن، راه‌های عملی را ارائه می‌دهد که هر فردی با بکارگیری آن‌ها به راحتی می‌تواند میزان ثروت و سرمایه خویش را چندین برابر افزایش دهد و آنچه را که سالیان سال به دنبالش بوده است، بدست آورد.» به خاطر داشته باشید مسافرت یک هزار کیلومتری با قدم اول آغاز می‌شود، ببخشید و ببخشید و ببخشید، جادوی عدم وابستگی را بیاموزید، اشتیاق آرام را تجربه کنید، جادوی عدم وابستگی را بیاموزید و...


https://keramatzade.com/Use-this-trick-to-familiarize-yourself-with-10-great-business-ideas

دقیق بهتر از کار سخت تر است.

 با استفاده از این ترفند با 10 ایده بزرگ کسب و کار آشنا شوید

 


اگر به تبلیغات خود در فیس بوک فیس بوک اعتماد کنید، احتمالا فکر می کنید فرمول جادویی پنهان از مردم عادی است که موفقیت های نامحدود ویژه گورو را در کسب و کار فقط با انجام کارهای ساده ای که هیچ وقت فکر نمی کردید، وجود دارد. اخبار فلش - این یک دروغ است.  

هیچ راز بزرگی از گورهای راه اندازی وجود ندارد. گلوله نقره ای وجود ندارد. هیچ چیز نیست که به طرز جادویی ایده برنامه شما را به یک میلیارد دلار در یک روز تبدیل کند.

حقیقت ساختن یک کسب و کار میلیارد دلاری واقعا ساده است. این با یک ایده شروع می شود که می تواند پول ایجاد کند. برای شروع  به ساختنکسب و کار خود ، نیاز به ایده دارید. من در مورد یک ایده شگفت انگیز برای ایجاد میلیون ها نفر که فقط جادویی در سر شما می آید صحبت نمی کنم. متأسفانه، ایده ها معمولا به مردم بیرون نمی آیند. به نظر می رسد دیوانه کننده، شما باید کار کنید تا یک ایده بسازید. و همانطور که با همه چیزهایی که کار را می کنند، به یاد داشته باشید کار دقیق بهتر از کار سخت تر است.

بنابراین، چگونه این کار را انجام می دهید، همانطور که به ایجاد ایده های بزرگ مربوط می شود؟ همانطور که همه چیز در مورد همه چیز هوشمند است - از یک سیستم اثبات شده استفاده کنید.

هنگامی که شما یک سیستم اثبات شده را دنبال می کنید، به نظر می رسد همه چیز فقط اتفاق می افتد. به این دلیل است که یک سیستم به طور خاص برای حل یک مشکل طراحی شده با انجام کاری که کمی انجام می شود و به راحتی تکرار می شود. سیستم برای ایده های بزرگ کسب و کار متفاوت است.

برای شروع، فهرستی از 10 مشکل را که در زندگی خود دارید به صورت منظم ایجاد کنید. در اینجا یک لیست نمونه است.

خیلی دیر رفتن به رختخواب
تغییررفتار کودکتان
صبح انرژی کافی ندارید
رفتن به باشگاه بیش از حد
وقت کافی برای خواندن ندارید
زمان نمایش خیلی زیاد
وقتی که من نوشتم، حیرت زده شدم

جادو در اینجا این است که هر کس مشکل دارد. شاید چند نفر دیگر مشکلات مشابهی با شما داشته باشند؟ زمان آن است که ببینیم آیا شما یک مشکلی با مشکل دارید که هیچ کس دیگری ندارد و یا چیزی به چیزی نرسیده است.

از دوستان، خانواده، همکاران، همسایگان، یک گروه فیس بوک و دیگران می توانید با افراد واقعی تماس بگیرید. به هیچ راه حل و یا چیزی بیش از حد دقیق بروید، فقط بفهمید که آیا مردم مشکل شما را به اشتراک می گذارند و از همه مهمتر، متوجه می شوید که چقدر بزرگ است.

هنگامی که شما  تمام مشکلی را که پشت سرتان می گذارید بروید. گوگل آن را جستجوکنید در فیس بوک، نمایش مشخصات عمومی، ویرایش و هر جای دیگر که می توانید فکر کنید. هرچه بیشتر در مورد مشکل خود مشاهده کنید، بیشتر احتمال دارد که آن را به یک کسب و کار تبدیل کنید. این است که 99 درصد از تمام برنامه های بزرگ که تا کنون شنیدید برنامه ریزی شده بود.

قبل از اینکه شما این مشکل راتبدیل به یک کسب و کارکنید، شما باید به دو چیز توجه کنید- که شما می توانید این مشکل را حل کنید و مردم در مورد راه حل آن نمی دانند شایع ترین سوال در اینجا این است که  راه حل چیست؟"

راه حلی برای حل مسئله کمتر ... بد است. برای مقابله با آن آسانتر به نظر میرسد. اگر شما می توانید آن را به طور کامل از بین ببرید، این عالی است! اما لازم نیست به طور کامل از بین برود، فقط بهمین که بتوان با آن مقابله کرد،کافیست. بیایید نگاهی به چند نمونه از دنیای واقعی بدهیم:

مشکل: من از خرید مواد غذایی متنفرم 
راه حل: سفارشات خود را دراینترنت سفارش دهید وآن ها را درب منزل تحویل بگیرید. 


مقالات مرتبط : کسب و کار خود را برنامه ریزی کنید - چگونه ثروتمند شویم؟ - کسب و کار - کارافرین


کسب و کار: Instacart

مشکل: از خواب بیدار نمی شوم تا به ورزشگاه بروم. 
راه حل: از یک ساعت زنگ دار استفاده کنید که به معنای واقعی کلمه من را از رختخواب بیرون می کشد، اگر من فراموش کنم. 

کسب و کار
کسب و کار: پاولوک

اینها کسب و کار واقعی زندگی هستند که بر روی یک مشکل که یک نفر داشت، ساخته شده بود؛ هر دو آنها اثبات شده است، زیرا چندین نفر این مشکل  را به اشتراک گذاشته اند. هر دو آنها کسب و کارهایی هستند که باعث می شوند حداقل کمی بدتر از این باشند.

آیا یک فروشگاه ساختید؟ آیا این نرم افزار است؟ آیا این برنامه است ؟ یا یک دستگاه پوشیدنی؟ برای مشکل انتخاب شده شما راه حلهایی را که می توانید پیدا کنید و با افراد در مورد آن صحبت کنید. اگر آنها هر یک از راه حل های پیشنهادی را را دوست داشتند، ممکن است شما روی یک معدن طلای نشسته باشید.

 

مشاهده لینک pdf مقاله : با استفاده از این ترفند با 10 ایده بزرگ کسب و کار آشنا شوید

مطالب مرتبط

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

در این کتاب کاملا استثنایی، ریچارد کارلسون 100 کلید ثروتمند شدن را به شما می‌آموزد. این کتاب با تمرکز کاملا ویژه بر روی کـسب درآمد بیشتر و ثروتمند شدن، راه‌های عملی را ارائه می‌دهد که هر فردی با بکارگیری آن‌ها به راحتی می‌تواند میزان ثروت و سرمایه خویش را چندین برابر افزایش دهد و آنچه را که سالیان سال به دنبالش بوده است، بدست آورد.» به خاطر داشته باشید مسافرت یک هزار کیلومتری با قدم اول آغاز می‌شود، ببخشید و ببخشید و ببخشید، جادوی عدم وابستگی را بیاموزید، اشتیاق آرام را تجربه کنید، جادوی عدم وابستگی را بیاموزید و...


https://keramatzade.com/4-ways-to-predict-the-outcome-of-your-investment

خرید نکرد.

4 روش برای پیش بینی نتیجه سرمایه گذاری شما

 

من در هفته گذشته با یک شرکت مشاوره ای مشغول به کار بودم. من می توانم رد یک مایل دور را ببینم. سخنرانی ما با اهمیت بود، گزاره ارزش برای مخاطبان مورد نظرش ضعیف بود و سرمایه گذار چیزی را که ما برای یک دقیقه به فروش می رسانید خرید نکرد. سرمایه گذاران در نهایت ما را خفه کرد، مربیگری کرد، "ما می خواهیم که شما را به عقب بر گردیم پس از اینکه مشتری خود را تحت کمربند خود درآورید".

1. چه کسی در جلسه سرمایه گذاری نشان می دهد؟

دقیقا بپرسید چه کسی در جلسه شما نشسته است
درمورد کسانی که با آنها ملاقات دارید (از جمله معاملاتی که در گذشته انجام شده و شباهت بین این معاملات و مفهوم خود)
ارائه روشنی از چگونگی سرمایه گذاری در شرکت خود می تواند پیروزی بعدی آنها باشد.
اقدام شما : اگر متصدی جلسه دوم را در انتهای ارائه و بحث خود ارائه ندهید، از یکی بخواهید. اگر آنها حتی پس از یک درخواست درخواست خود را ارائه دهند، وقت آن رسیده است که آنها را در تاریخ دوم قرار ندهند.


مقاله مرتبط : ده راز موفقیت افراد ثروتمند

2. چگونه در سرمایه گذاری به سرعت از عرشه خود دور می شویم؟

من با بنیانگذاران متعددی کار کرده ام که نمی خواهند ارائه کنسروی کنند. بیش از حد بسیاری از بنیانگذاران به من گفته اند زمان و زمان دوباره: "من بسیار طبیعی تر زمانی که من آن را بال، آن است که من پاسخ می دهند" نه، شما نیستند. "شما ممکن است فکر می کنم که شما معتبر صدا هنگامی که صحبت کردن از کاف اما اغلب نه، بنیانگذاران به عنوان بدبو و غیر حرفه ای می آیند زمانی که ارائه خود را به طور کامل از قبل از قبل فکر نمی شود.

تیم های سرمایه گذاری کل کسب و کار خود را در سراسر معاملات مبادله درست مانند شما، بنابراین شما باید آنها را احترام به ارائه آماده ارائه دهد.  این تضمین می کند که شما اقلام مورد نیاز خود را برای ارزیابی کسب و کار خود به طور مناسب پوشش خواهید داد و شما نمی توانید به صورت غیر خطی برای شما یا سرمایه گذار بیفزایید.

اما، باید اعتراف کنم که وقتی سرمایه گذاران من را ترک می کنند، دوست دارم . اگر شما آن را از طریق ارائه کلی خود بدون دستکاری حداقل یک بار یا دو بار، این نشانه ای است که سرمایه گذار در هیچ یک از اقلام خاص در ارائه خود را چسبیده است. اگر شما خود را از عرشه خود بیرون کشیده و نیاز دارید تا دوباره و دوباره تمرکز کنید، این واقعا یک نشانه قوی است که آنها علاقه مند هستند.

به سرمایه گذار اجازه دهید هر وقت که در طول ساعت خود با آنها مواجه می شود، شما را با آنها درمیان بگذارد، اما مطمئن شوید که اسلایدهای کلیدی در عرشه خود را می بینید که می تواند به شما در برقراری ارتباط با شرکای خود پس از جلسه اجازه دهد.

عمل شما: به طور کامل آماده شوید و سپس آماده باشید تا هدایت شود.


3. چه کسی مراحل بعدی سرمایه گذاری را پیشنهاد می دهد؟

من همیشه اعتقاد داشتم که جمع آوری کمک های مالی بسیار شبیه به دوستیابی است. درست همانطور که می توانید بگویید که شما با کلید های خود در آستانه جلو در انتظار بوسه ای هستید که در راه خود به یک تاریخ دوم قرار دارید، از سرمایه گذار خود شبیه کلامی و غیر کلامی خواهید بود.  

زبان بدن خود را در طول ارائه خود تماشا کنید. آیا آنها تکیه داده و یا در حال پریدن در عرشه چاپ شده خود هستند، توجه کمتری را به خود جلب کرده اند؟ آیا آنها به طور فعال در مکالمه و یا چک کردن تلفن های خود را؟ اگر سرمایه گذار شما بی حوصله باشد، دشوار است که آنها را عقب بیاورید، اما اگر علاقه مند باشند، به شما سیگنال های واضح را می دهند.

پایان دادن به جلسه به درستی کلید در این محیط است. اول، سرمایه گذاران بالقوه خود را بخوانید. اگر آنها علاقه مند نباشند، اگر پیشینه ای برای بحث و گفتگو در حال انجام وجود داشته باشد، از آنها بخواهید جلو بروید. اگر آنها به شما بگویند دوست دارند شما را پس از تکمیل نقاط قوت معنی داری ببینند، لبخند بزنید، از آنها بخاطر مشاوره تشکر کنید، از آنها بپرسید که آیا آنها مایل به پیشنهاد سرمایه گذاران دیگری هستند که شما نیز باید آنها را مطرح کنید و سپس آنها را به ایمیل روزانه سرمایه گذار خود اضافه کنید فهرست آنها مودبانه شما را می چیند.

اما اگر آنها گام های بعدی را پیشنهاد کنند، شما در راه سرمایه گذاری هستید.

اقدام شما: تاریخ دیگری را ایجاد کنید یا یک خروجی بی نظیر ایجاد کنید.

سرمایه گذاری


مقالات مرتبط : کارآفرین - چگونه ثروتمند شویم؟ - علم ثروتمندی


4. چگونه سرمایه گذار شما را به شبکه خود برای سرمایه گذاری معرفی می کند؟

همانند بسیاری از تاریخ های اول، بنیانگذاران می توانند بی دلیل باشند و یا نمی توانند یا مایل به خواندن نشانه های مورد علاقه از VC نیستند. اگر هنوز کاملا به اطلاع شما نرسیده اید که چطور می توانید جلسه را در زمانی که جلسه را به پایان رسانده اید (حدس من این است که شما هنوز هم تک هستی)، پس یک سوال می تواند در کنار هم قرار دادن معامله برای شما باشد.

از آنها بخواهید تا شما را به شبکه خود معرفی کنند.

اطمینان حاصل کنید که شما می دانید که سرمایه گذاران که در معاملات قبلی با آنها سرمایه گذاری کرده اند و از دو یا سه سرمایه گذار خاص درخواست می کنند. مهم است که یک نام شریک را بخواهید، پس مطمئن شوید که تحقیق خود را پیش از جلسه انجام دهید. اگر سرمایه گذاران از آنچه شما در فروش می فروشند، مشتاق هستند که شما را به همتایان خود معرفی کنند، به آنها اجازه می دهد اعتبار کسب و کار خود را به شرکت و تهیه پشتیبان خود و سرمایه گذاری مشترک اختصاص دهید، اگر آنها مجبور به امضا چک کنند.  

با این حال، اگر آنها در معامله شما علاقه مند نیستند، آنها ارتباطات خود را بسیار نزدیک به جلیقه نگه می دارند؛ آنها نمی خواهند که معامله ای را از دست بدهند و اعتبار خود را در روند صدمه ببینند. اگر بدون مقدمه ای راه بیفتید، بدون سرمایه گذاری راه می یابید.

عمل شما: مؤمن و متواضع باشید، اما بهترین کار را برای دریافت مقدمه ای برای سایر سرمایه گذاران احتمالی انجام دهید.

اگر زمینه سرمایه گذاری نتواند، برنامه خود را به هر حال اجرا کنید.
در نهایت، من به شما مشاوره ای را پیشنهاد می کنم که هفته گذشته به دوستان بنیانگذار دادم. بهترین راه برای جذب منافع سرمایه گذار، اجرای آن است. برو این گره ها را ملاقات کن پیدا کردن اولین مشتری یک سرمایه گذار دیگر را ببند عرشه خود را آماده کنید و سپس کمی بیشتر آماده کنید. در آن سخت کار کنید و مودبانه افرادی را که در حلقه خود ملاقات کرده اید را حفظ کنید.

هنگامی که شما توسط سرمایه گذاران دیگر جستجو می کنید، احتمالا افرادی که قبلا شما را رد کرده اند، به دنبال آن هستند.

 

مشاهده لینک pdf مقاله: 4 روش برای پیش بینی نتیجه سرمایه گذاری شما

مطالب مرتبط

دوستانی که این مطلب را مطالعه کرده اند، از محصولات زیر نیز استقبال کرده اند

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

کتاب صوتی نگران نباشید،پول درآورید

در این کتاب کاملا استثنایی، ریچارد کارلسون 100 کلید ثروتمند شدن را به شما می‌آموزد. این کتاب با تمرکز کاملا ویژه بر روی کـسب درآمد بیشتر و ثروتمند شدن، راه‌های عملی را ارائه می‌دهد که هر فردی با بکارگیری آن‌ها به راحتی می‌تواند میزان ثروت و سرمایه خویش را چندین برابر افزایش دهد و آنچه را که سالیان سال به دنبالش بوده است، بدست آورد.» به خاطر داشته باشید مسافرت یک هزار کیلومتری با قدم اول آغاز می‌شود، ببخشید و ببخشید و ببخشید، جادوی عدم وابستگی را بیاموزید، اشتیاق آرام را تجربه کنید، جادوی عدم وابستگی را بیاموزید و...